Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Husvild - Sjælland, evt. kun uge 25-26  (Læst 685 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jette Jensen

• Passiv bruger
  • Grib dagen, timen, minuttet
Husvild - Sjælland, evt. kun uge 25-26
« Dato: 11 Juni , 2012, 16:35 »
Hej. Undskyld hvis dette falder udenfor Hyggesnak. Men herinde er så mange søde mennesker, så jeg prøver  :)

Efter 2 år er det endelig lykkedes os at komme af med vores hus. Og fredag er vi husvilde (et lovet sommerhus svipsede)  Vi er mor, far, søn (18 år) og dansk-svensk gårdhund (ingen høns, desværre/heldigvis)

Så hvis du har et anneks, et sommerhus eller lign., som vi kan leje i kortere tid indtil vi finder det rigtige hus og med en rimelig pris bedes du give lyd via pm.  De fleste møbler er opmagasineret, men vi kan tage imod både møbleret/umøbleret. Vi skal til Jylland i uge 27, så 2 uger er nok i 1. omgang.

Max 100 km fra Kbh p.gr.a. arbejde

På forhånd tak             

Og gid jeg boede i Jylland, der vader man jo i ledige huse/lejligheder  ;D
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Husvild - Sjælland, evt. kun uge 25-26
« Svar #1 Dato: 11 Juni , 2012, 19:06 »
hvorfor i kortere tid Jette ?
Har du noget andet på hånden, eller ??
Korttidsudlejning er ikke så nemt på landet, det er mere i byen man lejer ud for halve eller hele år ad gangen.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Jette Jensen

• Passiv bruger
  • Grib dagen, timen, minuttet
Sv: Husvild - Sjælland, evt. kun uge 25-26
« Svar #2 Dato: 11 Juni , 2012, 19:14 »
Det er først lige faldet på plads med salg af hus, så vi vil gerne lige stikke fingeren i jorden. Når man skal mod københavn, så skal man se sig for. Min mand siger "Jeg synes de er en halv mille for dyre" :-D  Sommerhuse der er til at betale hænger heller ikke på træerne. Nu får vi se :-)
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!