Aj aj Karina.. Du MÅ bare prøve, at lave din egen kyllingeleverpostej, det er fantastisk!! Og så er det nemt, hurtigt og holder længe.. Vi slagter ca 1-2 gange årligt, og vi har ikke frygteligt mange høns, men leverne gemmer jeg, og når det så er så vidt, så laver jeg 40-50 leverpostej ad gangen..de holder i læææænge!!

Forresten..så tror jeg altså ikke helt på de der velfærdskyllinger mv. Hvis vi nu starter bagfra og siger: Okay, Netto skal tjene på salg af kyllingerne. Kyllingerne skal puttes i butikken og det koster at holde fryseren eller køleren kørende. Hvor meget skal de tjene!? Hmm vides ikke.. Så koster transporten herop også penge, det er en lang vej.. Det koster i indpakningen fra slagteriet. Så koster det at få dem slagtet. Så er der transporten hen til slagteriet. Så er der.. hvor mange dage, de lever i?? Hvor de skal spise mad, optage pladsen for andre, oveni købet i en skov, dvs leje eller forrentning af "jorden"...PLUS at bondemanden nok godt vil have et lille overskud til sig selv, PLUS hans arbjedsløn, transport af foder mv...og hvad med vand? Hvis disse kyllinger bor "i skoven", skal de så have kørt vand hen til sig manuelt eller er der drikkekopper ligesom på hestefolde???
Ja undskyld, men jeg tror altså ikke på de her velfærdskyllinger.. Hvis det endelig er, så er det én stor farm, der har bosat sig i skoven, og så er der altså ikke mange af de lækre insekter tilbage...