På stevns er der også lidt smat i hønsegården selv om der er tag over, det kan regne næsten vandret ind, så nogle af dyrene er lidt nusset, men det forsvinder forhåbenligt igen, de dyr der skal til Lu er lukket inde i huset, så bliver de da ikke så nusset og forhåbenligt er de til at vaske lidt mere ren end til de andre udstillnger, men sådan går det ikke altid, der er selvfølgelig ikke plads til to høner på pindene og hvad så, ja de er så blevet en del nusset, så ud i udstillings burene med dem, så håber jeg de kan blive lidt renere ind til storvask, skrukhøns er der også blevet, et par af de gamle tror det er forår og har lagt sig på ingen ting, så ud til hanerne med dem, de skulle gerne lægge æg om en månedstid, ellers er jeg ved at lave en list med avlsdyren og forsøger at sætte dem sammen efter hvad fejl og goder de har, kabalen går desværre ikke op, men det går nok alligevel.
Jeg overvejer om jeg skal starte rugemaskine til jul eller måske en uge før, men det kommer nok af sig selv, hvis det bliver vinter, så venter jeg nok ellers, ja så kan jeg nok ikke vente.
Tommy