Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Serama i mit drivhus :o)  (Læst 1181 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Jean Hansen (Lavbo)

• Bruger
Serama i mit drivhus :o)
« Dato: 07 Juni , 2012, 12:55 »
Så fik jeg indrettet mit drivhus med hønsegård i enden til mine serama.
3 hunde, 10 katte, 3 kaniner, en masse duer, skildpadder, fisk og det løse :)
Mand og 3 børn

• Bruger
Sv: Serama i mit drivhus :o)
« Svar #1 Dato: 07 Juni , 2012, 13:06 »
Hegnet er midlertidigt da jeg lige skal se om det er højt nok ellers vil jeg lave det en smule højere. De vil dog kun være i deres gård når der er planter i huset ellers vil de have hele huset til deres rådighed.
Mand og 3 børn

Susanne

• Gæst
« Svar #2 Dato: 07 Juni , 2012, 14:37 »
Hvor ser det godt ud.

Og rigtig gennemført!

Trivsel og velvære - det kan du godt være stolt af  /o

Jeg har RIGTIG stor respekt fordi du holdt fast - jeg har netop selv opgivet at ha japanske vagtler i drivhuset. Jeg "orkede" ikke bøvlet med indhegning - og alt det grønne, jeg plantede og såede forsvandt. Så de røg ud i hønsegården og er nu solgt.

Rigtig meget held og lykke med serama'erne  /o

• Bruger
« Svar #3 Dato: 07 Juni , 2012, 14:39 »
Mange tak Susanne. Jeg havde dog godt med dårlig samvittighed for de er kun blevet vandet og fodret i næsten 2 mdr uden at blive hygget om, men jeg tager revance nu.
Mand og 3 børn

Susanne

• Gæst
« Svar #4 Dato: 07 Juni , 2012, 20:52 »
Mange tak Susanne. Jeg havde dog godt med dårlig samvittighed for de er kun blevet vandet og fodret i næsten 2 mdr uden at blive hygget om, men jeg tager revance nu.

De ser ikke ud til at have lidt spor :)  (Nogen gange tænker jeg osse, at al den nussen og hyggen måske mere er for vores egen skyld end for hønsenes :D )

• Bruger
« Svar #5 Dato: 07 Juni , 2012, 21:02 »
Tja, det er det jo nok, men vil alligevel gerne have der bliver snakket lidt med dem alligevel. Specielt fordi de er vant til det. Synes godt jeg kan mærke på dem at jeg ikke har haft tid til dem på samme måde som før, men mon ikke med masser af guf og hyggen om at de bliver vant til det igen....
Mand og 3 børn

Susanne

• Gæst
« Svar #6 Dato: 07 Juni , 2012, 21:43 »
Tja, det er det jo nok, men vil alligevel gerne have der bliver snakket lidt med dem alligevel. Specielt fordi de er vant til det. Synes godt jeg kan mærke på dem at jeg ikke har haft tid til dem på samme måde som før, men mon ikke med masser af guf og hyggen om at de bliver vant til det igen....

Jo, helt sikkert :)  og de kan vist også hurtigt få nogle vaner/rutiner, der gør dem godt :)