Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: HURRAAAAAA  (Læst 919 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mette Marie Andersen

• Passiv bruger
  • Glad hønseejer
HURRAAAAAA
« Dato: 20 November , 2008, 08:29 »
Jubiiiii, så er mine høns endelig flyttet ind i deres nye hus. Hele sommeren har vi bygget og bygget og bygget på et nyt 'udhus' (OK - det startede som et projekt med bare et nyt hønsehus, men det greb lidt om sig og er endt med et rødt mustenshus på 31 m2, hvor hønsene har fået en 'box' på 1,5x2,5 meter). Så tirsdag aften kom de sidste detaljer på plads og hønsene blev flyttet ind på deres nye pinde. Igår var jeg så hjemme hele dagen og nede og tjekke dem flere gange. De trissede fornøjede rundt og undersøgte deres nye hjem og det var åbenbart meget tilfredsstillende for INGEN af dem var UDE i møjvejret på noget tidspunkt  ::) - kan man så godt forstå for selv den nye udvidede hønsegård er blevet et stort mudderhul med alt det regn vi har fået (jeg skal vist have købt et læs flis og strø ud i den). Igår aftes gik de reglementeret til køjs på de nye pinde. Jeg skal nok få taget nogle billeder af herligheden og hønsene en af dagene for det tåler bestemt godt en fremvisning  ;D.
mvh
Mette
mvh
Mette

1,0 Irsk Terrier, 1,5 gul Orpington, en masse bier

Offline Lisbeth Kristine

• Passiv bruger
Sv: HURRAAAAAA
« Svar #1 Dato: 20 November , 2008, 08:30 »
Tillykke med dem  <I
Venlig Hilsen
Lisbeth

Offline Berit

• Passiv bruger
  • Må i alle have en dejlig dag.
    • teckels-punch
« Svar #2 Dato: 20 November , 2008, 08:37 »
Tillykke med det nye hus, jeg glæder mig til at se hvor flot det er og hvordan du har indrettet det.  <I
Hilsen
Berit :)
Allways look on the bright side of life :D

Men er ejer af  2 guld t-shirte

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 20 November , 2008, 15:55 »
Tillykke, glæder mig til at se billeder :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.