Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: America A-S  (Læst 6446 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rudy

• Bruger
Sv: America A-S
« Svar #60 Dato: 01 Juni , 2012, 09:30 »
Hvis de uberettiget opkrævet moms af portoen, så øger de jo ikke deres indtjening af denne grund.
Indgående og udgående moms afregnes, så for meget opkrævet moms afregnes og det er staten der står som vinder  ;D  ikke noget med ekstra eks.-gebyr til America.

Men det er jo stadig en stor fejl, da porto/forsendelse i DK er fritaget for moms.

Offline Leif Tranum

• Bruger
  • Gør ikke idag , hvad du kan få andre til i morgen.
« Svar #61 Dato: 01 Juni , 2012, 09:38 »
Hvis de uberettiget opkrævet moms af portoen, så øger de jo ikke deres indtjening af denne grund.
Indgående og udgående moms afregnes, så for meget opkrævet moms afregnes og det er staten der står som vinder  ;D  ikke noget med ekstra eks.-gebyr til America.

Men det er jo stadig en stor fejl, da porto/forsendelse i DK er fritaget for moms.

Jeg har ikke lyst til at give hverken America eller staten en ekstra uberettiget indtjening.De har brugt denne fremgangsmåde altid.Der må da være andre end mig der ikke vil p..... på.
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Leif Tranum

• Bruger
« Svar #62 Dato: 01 Juni , 2012, 09:41 »
I så fald er det nederdrægtigt - kræv din ret og red dermed også andre (måske uvidende) fra samme oplevelse.

Jeg vil henvende mig til Skat og kræve min ret.Tak for din oplysning ang. erhvervspakke / privatpakke.
Hilsen Leif
Kanariefugle.

Offline Leif Tranum

• Bruger
« Svar #63 Dato: 01 Juni , 2012, 09:43 »
Jeg har lige modtaget en pakke fra America. Varerne er bestilt i går! Så, helt ærligt, jeg tjekker ikke portoen. Mon ikke det er et spørgsmål om, hvor fortjenesten kommer til at ligge? De skal jo leve af det. Jeg har altid fået god service og hurtig ekspedition /o. Men selvfølgelig kunne de spare sig selv for meget ved at få rettet evt. fejl....

De satser jo nok netop på at momsen ikke bliver tjekket.
Hilsen Leif
Kanariefugle.