Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Ingen kyllinger øv  (Læst 1189 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Lillemor skruk

• Passiv bruger
Ingen kyllinger øv
« Dato: 24 Maj , 2012, 23:17 »
Da min hane døde, skyndte jeg mig at lave en rugemaskine, og lagde 28 æg i, så vi måske kunne få en ny hane med det samme gode sind.
Men da tiden var gået + et par dage, og vi stadig ikke havde fået kyller, så lavede jeg hul i luftlomme enden og kikkede, men fandt kun 2 kyller og de var døde. :'( :'( :'( :'(
Så nu sidder jeg bare tilbage med 3 børn der er kede af det og en tom kyllevukkestue i køkkenet, som bare skal ryddes og fjernes igen. :'( :'( :'( :'(
1.0 Dværg lys Sussex
0.1 Dorking
0.3 Lyse Sussex
1.0 Gravhund
1.2 Børn
1 Mand (den mest besværlige) :)

Offline KRISTINA

• Passiv bruger
Sv: Ingen kyllinger øv
« Svar #1 Dato: 25 Maj , 2012, 07:13 »
Trist, håber ikke du har mistet modet på af skaffe befrugtede rugeæg eller måske nogle daggamle kyllinger til "vuggestuen" i køkkenet.

1.3 sort/sølv dobbeltrandet barnevelder, 3 isbukke og 1 dejlige grå schæfer.

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 25 Maj , 2012, 10:18 »
Ja, og ellers skulle en hane vel ikke være det sværeste at opdrive . Også med rart sind  :police:
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Rixen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 25 Maj , 2012, 12:55 »
Du kan da købe lidt daggamle kyllinger hos mig..de er så småt begyndt at klække. Der kommer Brahma og Orpington.. ;)
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.