Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Yokohama  (Læst 2094 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ole nordsj.

• Passiv bruger
Yokohama
« Dato: 20 Maj , 2012, 13:10 »
Hej alle sammen  ;) Ved ikke hvorfor, men det sidste stykke tid er jeg, uden selv rigtig at kende forklaringen  ::) Blevet mere og mere vild med Yokohama 8) Jeg tænker, at jeg da fint ville kunne nøjes med mine Brahmaer og Agenter, og det kan da sagtens være, jeg kan få min lyst styret ved bare, at komme ud, og se nogle Yokohama ;D Men men jeg kan ikke rigtig finde nogen der har dem, og det kunne jo være dejligt hvis der var nogle af jer kyndige folk, der vidste om der gemte sig sådan nogen et sted på Sjælland /o Håber i kan hjælpe

Offline MartinGreen

• Passiv bruger
Sv: Yokohama
« Svar #1 Dato: 20 Maj , 2012, 13:24 »
Jeg ved godt det ikke er Sjælland, men der går nogle gode over ved Silkeborg.
Medlem af: Danmarks Fjerkræavlerforning for Raceavl, Næstved Fjerkræklub, Sussexklubben & Landsklubben for Orpington.
Tidligere sekretær i Næstved Fjerkræklub, er nu kasserer.
Har haft: Dværg Sussex - Hvid/Sort Columbia, Store Orpington - Gul & Dværg Orpington - Sort.

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #2 Dato: 20 Maj , 2012, 13:30 »
Og der går også nogle gode nogle af slagsen på Lolland, både rødtegnede og hvide.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline ole nordsj.

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 20 Maj , 2012, 21:37 »
Lidt dumt af mig, først at oprette en tråd her, og så derefter bruge hele dagen på mit nye brændeskur ;) Lene hvor finder jeg oplysninger om Yokohama? Kunne godt tænke mig, at vide hvordan de er adfærdsmæssigt og sådan ::)

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #4 Dato: 20 Maj , 2012, 21:41 »
Adfærdsmæssigt ved jeg ikke så meget om dem. Jeg sender dig en pb med oplysninger om opdrætteren.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline ole nordsj.

• Passiv bruger
« Svar #5 Dato: 20 Maj , 2012, 21:43 »
Fino /o