Har selv mistet dyr til ræven, og det var da mega trist. Men mest var jeg vred på mig selv, for i sidste ende var det jo selvforskyldt.
Derfor vil jeg da arbejde på og sikre yderligere, så vi om ikke andet får mindre besøg af ræven. Også selvom det er på bekostning af vi ikke kan se rådyr i haven mere.
Men jeg undrer mig over at nogen mener man bare skal regulere diverse rovdyr som gør det naturen har skabt dem til, alle både mennesker og dyr har vel lov og være her. Selvfølgelig er der forskel på mink og vores naturlig tilhørende rovdyr, men der er da for pokker ikke dyrenes skyld vi ikke har fjerkræets domæner sikret ordentligt.
Jeg prøver mig frem, håber på råd og hjælp hvis ikke jeg ved hvad jeg skal stille op eller hvad jeg står overfor. Senere skal der bygges nyt stammeanlæg her, og jeg håber da det kan blive 98% sikret for 100% sikkert bliver det jo nok aldrig.
Det her er ikke skrevet for at pege på nogen bestemt, jeg har bare oplevet holdningen i egne kredse, men også herinde. Måske dette indlæg kan hjælpe med til et lidt bredere syn på tingene, det er ihvertfald håbet