Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Bilkyndige: Hjælp tak :)  (Læst 5357 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
Sv: Bilkyndige: Hjælp tak :)
« Svar #45 Dato: 01 Juni , 2012, 17:56 »
Åhh ..er er så hyggeligt på Elmely Kro, jeg var til bryllup derude for ikke så længe siden. God fornøjelse og tillykke med den "nye" bil
Næste gang du kommer til de sjællandske alper, så slå et smut igennem Brændholdt og hen over Undløse - og kom og besøg os herude på Overdrevet. Vi bor kun 6 km fra Elmely :D.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #46 Dato: 01 Juni , 2012, 18:01 »
Næste gang du kommer til de sjællandske alper, så slå et smut igennem Brændholdt og hen over Undløse - og kom og besøg os herude på Overdrevet. Vi bor kun 6 km fra Elmely :D.

Sandhedens øjeblik 8) 8) :-[ :-[ - jeg har faktisk smugkigget ind til jer èn gang og ikke næret mig for at køre op til den berygtede lejrskole - UDEN at lave hjulspind ud for jeres hus
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #47 Dato: 01 Juni , 2012, 18:09 »
Sandhedens øjeblik 8) 8) :-[ :-[ - jeg har faktisk smugkigget ind til jer èn gang og ikke næret mig for at køre op til den berygtede lejrskole - UDEN at lave hjulspind ud for jeres hus
Hov hov - æh hva' ba'?!! :o Hva' er nu det for noget?! Helt uden at kigge ind?  /1 Hvornår var det? Da du var til bryllup? Fik mine araucaner en tur i Audien? Gjorde Frede?

Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #48 Dato: 01 Juni , 2012, 20:12 »
du har vist fundet dit værksted

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #49 Dato: 01 Juni , 2012, 20:21 »
Hov hov - æh hva' ba'?!! :o Hva' er nu det for noget?! Helt uden at kigge ind?  /1 Hvornår var det? Da du var til bryllup? Fik mine araucaner en tur i Audien? Gjorde Frede?

Det var en tidlig hverdagseftermiddag sidste efterår - der så meget forlad ud inde hos jer, og jeg snuser ikke rundt på he, he.. fremmede meneskers grund, når de ikke er hjemme. Næste gang kigger jeg ind til jer /o
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14