Og alle andre der udsættes for sådanne tyverier bør på lignende vis rapportere til politiet og bede dem om i det mindste at registrere i deres systemer at disse tyverier finder sted. På et eller andet tidspunkt fremover kan en sådan registrering måske bruges. Måske en patrulje ved et tilfælde stopper en vogn med høns ombord og 2+2 bliver pludselig til 4. Nogle kriminelle handlinger afsløres ved rene tilfældigheder.
Nemlig!
- surt at man snart ikke kan have sine dyr i fred uanset hvor man bor...
- Vi risikerer nu her snart at få et asylcenter ned i vores bymidte her i Søllested - det har førhen ligget ca 3 km udenfor byen, og der forsvandt der lige pludselig får - det eneste ejeren fandt var indvolde nede af en lille stille vej.

Og det var selvfølgelig et flaskefår det ene af dem - rigtigt kælent iflg ejeren.
Hvad skal vi så gøre når de kommer ind til byen?? Hvad forsvinder så?
Ved nemlig at der er folk i byen der har høns/gæs i deres baghaver, og jeg har et voliereanlæg med høns, som ikke bliver aflåst - det er kun over hvor mine transportkasser er og hvor mine kyllinger går - gad vide om jeg skal til at låse alt af.

Når man laver forsikringer på indbo kan man forsikre sine dyr med et vist beløb, hvorfor tager politiet så ikke et tyveri af disse dyr mere alvorligt??
Håber at I finder de forskellige dyr igen.