Jeg har èn (men har ikke checket med en rotte om den kan udløse den.....) Man kan stille en del på den så man justerer hvilken belastning, der skal udløse den.
Dog tror jeg, at jeg har mistet en kaninunge på den, som jeg formoder må have stået ved siden af et voksent dyr & spist, hvorefter den voksne vel er blevet mæt & er trådt ned. I al fald lå den død ved siden af en dag. De små kaninunger har ellers plejet bare at hoppe helt op "spisebakken" i den, hvor jeg så sommetider fandt dem, når jeg selv udløste den for at checke, at der var foder nok. Da har de set vældigt mætte & tilfredse ud.
Den er fantastisk til at holde foderet tørt, når man som jeg fodrer ude under halvtaget. Den findes vist i 2 størrelser, det er den store jeg har. Den står helt stabilt og rummer virkeligt meget.
Det kniber med at der kan være mere end 1 af mine tunge høns ad gangen ved den- 2 kan gå hvis de er meget vennesæle den dag.
Er der andet, du gerne vil vide, så sig til. Trods det triste uheld med kaninen er jeg meget glad for den.