Når nu tråden er vagt til live igen, må jeg hellere komme med en lille update.
Da ingen af hønsene havde taget skade gjorde vi ikke mere, så ingen politianmeldelse i denne omgang.
Vi har ikke set hunden her oppe siden, den løber dog stadig løs.
Min mand har en handikappet datter som blever hentet med minibus, chaufføren fortalte helt måløs i sidste uge at hun var blevet ringet op af sin chef, fordi han havde fået en klage over at hun var ved at kører naboens hund over. Men jeg er nu ret sikker på at selv om vejen er en fælles privat vej, er den ikke mere privat end at hunden ikke må løbe løs rundt.
Og hjulspind i det nylagte vejfyld er der også igen, så det er lige som det plejer.
Rævefælde er der ikke blevet lavet endnu. Men skal have det gjort, for Mikkel er set i nærheden.
Jeg er igen gået tilbage til: jeg gider ikke spilde min tid og energi på at være sur over en gammel indebrændt mand.
Skulle der blive noget igen, så sender jeg manden derned. Så må vi se hvad det kan føre til, helt sikkert både lyn og torden.
@ Joankino, vi har købt hus august 2006, der toppede priserne, så vi kommer ikke sådan lige herfra uden en ordentlig gæld. Men vi vil nu heller ikke flytte. Men ærgeligt at det skulle ende sådan i din sag.
Nu vil jeg prøve at dreje denne tråd i en anden retning.
Denne her lov om at man må skyde hunde hvis man har advaret først osv. den gælder pelsdyr opvokset i fangenskab.
Hvad så hvis det er fjerkræ som feks. går ind til en nabo, hvilke regler gælder her??