Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Æglægningsfoder  (Læst 3870 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
Æglægningsfoder
« Dato: 24 Marts , 2012, 19:34 »
Jeg skal muligvis bestille nogle ting fra denne side.
Da de også har foder til høns, så kunne man jo ligeså godt bestille noget af det også.

Men er det noget nogle af jer kender, hvis ja, gider hønsene at æde det.
Bruger fuld af pep nu, og har jo læst at flere der siger at deres høns ikke gide det fra land og fritid feks. men er ellevilde med fuld af pep.

http://www.vilofarm.dk/shop.php?action=2&varenr=13081&shop=vilo&menu=642&fold_cat=1
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården

Offline hanefar76

• Passiv bruger
  • livet er ikke det værste man har når man har høns
Sv: Æglægningsfoder
« Svar #1 Dato: 24 Marts , 2012, 19:59 »
for mig og se så er det foder fra mollerup mølle og hvis det er tilfældet så har mine høns været rigtig glade for det

MVH
Thomas.
ejer af
1,3 maran i sort kobber
1,5 Arucana i perlegrå
2,2 moderne engelsk kamphøns
1,3 børn
samt en rigtig dejlig kone af norsk race
medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #2 Dato: 24 Marts , 2012, 20:06 »
Bruger fuld af pep nu, og har jo læst at flere der siger at deres høns ikke gide det fra land og fritid feks. men er ellevilde med fuld af pep.

Jeg bruger 'Fuld af pep' og jeg må indrømme at mine høns rager det fra og æder kornet i deres blanding først. Kun ved at vente med at supplere nyt foder til de også har ædt æglægningspillerne får jeg dem til at æde pillerne. Så nok meget forskelligt fra hønsehold til hønsehold.
Mvh
Erik Andersen

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #3 Dato: 24 Marts , 2012, 20:25 »
Mine høns æder fint Fuld af Pep, det er indtil videre det bedste tilskudsfoder, som jeg indtil videre har fodret med.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline C. Kjær

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 24 Marts , 2012, 20:55 »
I skal have tak, for tilbage meldinger.
Der er vel ikke andet for at prøve ;)
Caroline

Med 0,3 Jersey Kæmper - 0,2 Orloffer - 0,1 araucanaer 2,2 Australorps - 1,4 Sussex - 0,1 blomsterhøns - 1,5 maran + alle blandingerne :) i hønsegården