Ej hvor strengt. Vi besluttede at tage afsted selv, da jeg kun fik useriøse henvendelser på annoncen via dba.dk. Jeg ringede til England i onsdags og ville booke rejsen, men de havde for travlt og ville ringe tilbage, men det gjorde de ikke. Torsdag ringede jeg igen, og sælgeren var dybt irriteret og spurgte hvorfor jeg ikke bare bookede gennem deres hjemmeside (der står dog i købsaftalen, at rejsen kun kunne bookes telefonisk). Jeg skulle ringe senere... I aftes sad vi i 3 timer og ledte efter de billigste flybilletter. De er steget helt vanvittigt, så det har været noget af et puslespil. Endelig lykkedes det, så jeg gik ind for at ringe og booke vores ophold. Telefonen i England ringede og ringede og ringede, men ingen tog den. Til sidst ringede jeg til hovedkontoret, men de vil intet have med "deals" at gøre, jeg skulle ringe til det andet nummer, og de tog nok ikke telefonen pga. travlhed sagde den sure mand i røret. Jeg ringede forgæves i over en time lige ind til salgskontoret lukkede, og det var sidste dag man kunne booke

.
Jeg har nu skrevet en e-mail til både Groupon hvor jeg har købt rejsen og til Leisure Dimension som er det rejsebureau der har ferieresort'erne i Spanien, og bedt dem om at booke en lejlighed til os senest mandag, ellers vil jeg have mine penge igen. Så kan jeg kun håbe på, at de billetter vi fandt til flyet stadig er der, for der var kun 3 pladser tilbage

... Hvis de altså overhovedet svarer min e-mail.
Rejsen er helt sikkert billig, men med alt det bøvl der har været, tror jeg ikke jeg køber sådan en "deal" en anden gang

.