Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: America Temperatur reguleren  (Læst 2357 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mommark

• Passiv bruger
America Temperatur reguleren
« Dato: 17 Marts , 2012, 21:25 »

[Hej
hvor surt. Nu troede jeg lige at jeg havde fået temp. rigtig indstillet. Men det er ikke varm nok. Jeg kan dreje og dreje på knappen men der sker ikke noget. Så har jeg ledt i gamle tråde at man skal skille den ad, se svaret herunder. Men nu mit næste spørgsmål; hvis at jeg gør det. Er garantien så ikke i fare ?
Mvh Laila

Jeg pillede det blå "låg" af som omslutter el-delen. Altså det lille blå låg som sidder ovenpå det store låg  ;D (jeg kan forstille mig at det er svært at forstå for jer andre der ikke har haft denne rugemaskine i hænderne).
På denne måde kunne man fjerne den lille plastic del man oprindelig skulle skrue på, hvorefter at man kan skrue direkte på metal skruen med en lille skruetrækker.
[/b]

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
Sv: America Temperatur reguleren
« Svar #1 Dato: 17 Marts , 2012, 21:35 »
Jo, du kan vinke farvel til garanti hvis du piller selv.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Offline Bjarne Jensen

• Bruger
« Svar #2 Dato: 17 Marts , 2012, 22:59 »
Hej.
Jeg havde samme problem med min maskine, Jeg ringede til Firmaet fik en god forklaring, og dagen efter havde jeg en spec, skruetrækker i postkassen. Super service.

Mvh.

Bjarne.
Moskus ænder 1.2
Brune landhøns 1.5
Araucana 0.3
Maran kobberfarvet 1.5 
Lys Sussex 1.1

Offline mommark

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 18 Marts , 2012, 06:37 »
Moin,
jeg har pakket den sammen og i morgen må min mand så tage hen med den.
 Firmaet kunne jo i stedet for at lade den samme fejl dukke op igen og igen, bare se og få lavet det ordentligt. Jeg mener, hvis at det bare handler om en skrue, kunne man da forvente at i en vare til over 1000kr. skulle det være muligt, at få sat den skrue fornuftigt i. Der er mindre teknik i rugemaskinen end i de fleste husholdningsmaskiner jeg kender. Øv. Nu håber jeg så, at de får det i orden hurtigt.
Mvh Laila

Offline mommark

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 19 Marts , 2012, 16:23 »
Moin
vil bare lige opdatere. Min mand var inde og fik byttet maskinen i dag, uden problemer. Så nu skulle der komme gang i rugningen
Mvh Laila

karina dj

• Gæst
« Svar #5 Dato: 19 Marts , 2012, 16:38 »
Har samme problem med min, og synes i princippet osse at prisen for den maskine er for høj ift hvad man star med i hænderne...men er ellers glad for den. Jeg skruer og skruer... når den så er indstillet og kører til en klækning, så slukker jeg jo når alle er klækket, rengør og så er den klar til næste hold nogle dage efter. Så BURDE den jo bare ramme de 37,8 igen når jeg tænder... men nej! nogler gange skal jeg skrue flere omgange på den igen for at ramme temperaturen... for når jeg tænder kommer den kun op på fx 36,2  :P  I samme rum med samme temperatur som sidst den kørte  :o

Min garanti er vist udløbet, så jeg må vel til at pille  :-\