Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Hans med bar hals  (Læst 6576 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline ina.....

• Bruger
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Hans med bar hals
« Svar #15 Dato: 15 Marts , 2012, 10:52 »
Hæ, hæ..Hans i cølibat ;D

En rigtig mandeting at være bekymret for hanens ære og ret   ;D
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Peter Chr. Hansen

• Passiv bruger
  • Støt børnehjemmet TLC i SA: http://www.tlc-dk.dk
    • Avl af Engelsk Araucana
« Svar #16 Dato: 15 Marts , 2012, 10:55 »
@Ina,

Ja da, Vi har da indført Hanernes kamp dag. Hvor vi kæmper for hanernes Ret til høner. Og ja så er der byer hvor vi burde indføre Hønernes kampdag, hvor vi kæmper for rettet til, at høner skal have en hane.  ;D /o
Med venlig hilsen
Peter Chr. Hansen

3.10 Engelsk Araucana (Perlegrå)
0.2 Engelsk Araucana (Tværstribet)
0.1 Engelsk Araucana (Sort)
0.1 Engelsk Araucana (Hvid)
0.2 Silker
0.3 Brun Lohman
0.4 Blanding (Engelsk Araucana Hane/Silker)
0.1 Homo sapiens partner
1.1 Dejlige børn

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #17 Dato: 15 Marts , 2012, 11:00 »
En rigtig mandeting at være bekymret for hanens ære og ret   ;D

ja..noget af et dilemma at være i ::) :o skal man gå skaldet rundt..eller skal man være afholdende :-\

Hønernes kampdag for retten til en hane uden kommune eller nabo indblanding...den burde indføres.

Her kæmper jeg for tiden med en fasankok om retten til MINE høns...han vil bortføre dem...har prøvet i en uge
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline ina.....

• Bruger
« Svar #18 Dato: 15 Marts , 2012, 12:15 »
ja..noget af et dilemma at være i ::) :o skal man gå skaldet rundt..eller skal man være afholdende :-\

Hønernes kampdag for retten til en hane uden kommune eller nabo indblanding...den burde indføres.

Her kæmper jeg for tiden med en fasankok om retten til MINE høns...han vil bortføre dem...har prøvet i en uge

Sådan en smuk fyr havde jeg jo sidste år, han prøvede at stikke af med mine unge æglæggere, men han måtte dog hver aften se på at de pænt gik på pind i deres hus, mens han måtte finde et træ.
Trafikken lige uden for døren blev hans endelige
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #19 Dato: 15 Marts , 2012, 12:30 »
Det er ret sjovt at se på..men mine damer ser nu ikke ud til at lade sig besnære...selv om slynglen meget udspekuleret stiller sig op og siger "godbid" lyde - og når hønerne...i hvert fald de to unge..kommer spænende hen..så flytter han sig nogle meter og gentager lydende. Hans snu hensigt er tydeligvis at lokke dem hen til det eneste sted i haven, hvor han vist mener, at hønerne har en chance for at komme over hegnet  ...egentlig en ret gennemtænkt taktik /o. Han prøver ihærdigt hver dag tidlig formiddag.

Nåh...hvis det skulle lykkes, så VED JEG HVOR HAN BOR >:(

Ina - din fasakok har nok været alt for uopmærksom pga de smækre damer - det har ført til store ulykker før ;)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline ina.....

• Bruger
« Svar #20 Dato: 15 Marts , 2012, 14:00 »
Han lå på vejen en morgen da vi gik forbi, jeg tror såmænd bare han har benyttet den stille morgenstund til at gå i vejkanten og finde ting, mens mine piger stadig sov, her lukker vi ikke ud før det er meget lyst, og så kunne han jo lige lave noget andet, mens han ventede på de smukke.

Han var nu heller ikke bare sød, for det var mens jeg ikke havde en hane, og han bankede mine orpington damer, der ikke syntes han var et hit.

Venlig Hilsen INA