Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Sandbadningsøvelse  (Læst 1037 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Majs

• Passiv bruger
  • 4 nye kyller
    • Marianne Storgaard
Sandbadningsøvelse
« Dato: 17 Oktober , 2008, 21:49 »
Hej
Jeg kigger på dette klip igen og igen, jeg ved altså ikke om i synes det er lige så sjovt som jeg gør.
Moren lærer sine kyller at sandbade...

http://wms1.jay.net/123hjemmeside/uservideo/1/b/7/vid--19970254-cceddb9b-b587-407e-a8ae-59a0db6224f9.mpg.wmv

kig særlig på de to nederst til venstre, lige pludselig skyder de bare sand op i luften

Jeg griner hver gang jeg ser det....
Kh.
Majs :)
Marianne Storgaard, ingen høns i øjeblikket, det kommer helt sikkert til foråret, 2 misser...

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Sandbadningsøvelse
« Svar #1 Dato: 17 Oktober , 2008, 21:58 »
Jeg har også taget "en million" billeder/film af mine kyller, når de støvbadede sammen med deres mødre; det er bare så sjovt, kært og nuttet at se, når de rigtig går til den.....Jeg tror min familie, har synes jeg har "nok" billeder/film at vise frem. Jeg er jo stadig i New Orleans, og da min kære husbond kom over i lørdags, havde han en masse billeder og film af mine baby'er med, så jeg kunne se, hvor meget de er vokset. Jeg glæder mig til at se dem live på søndag, to uger er altså længe at være væk, når man er en hønemor  ;D
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Majs

• Passiv bruger
  • 4 nye kyller
    • Marianne Storgaard
« Svar #2 Dato: 17 Oktober , 2008, 23:03 »
Hej Marianne
Jeg er også dybt misundelig på at du er i New Orleans.
Jeg kan næsten høre musikken...
Marianne Storgaard, ingen høns i øjeblikket, det kommer helt sikkert til foråret, 2 misser...

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #3 Dato: 20 Oktober , 2008, 16:46 »
Bare for at tvære lidt i det har jeg været to gange på Bourbon St. i French Quarter og en gang med hjuldamper.. ja, ja, jeg ved godt det var ondt  ;)
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk