Jeg vendte hjem fra job i dag, til stærkt reduceret fjerkræhold... Nu tænker nogle nok på rovdyr med grimme tænder, skal ikke kunne sige noget om gerningsmændenes tænder, men de er helt sikkert 2-benede... IGEN!
Nu hare jeg som mange andre herinde, en ret præcis stedbetegnelse på hvis man kigger under min profil, det er nok en rigtig dårlig ide!!!
Det er ret tydeligt dem der har været her, har gået direkte efter silkehønsene, der er 3 tilbage, araucanaerne, der er 1 tilbage, brahma-damerne, dog ikke i hvid-sort columbia, de renfarvede maran´er og de 8 største ænder...
Der er ingen tegn på kamp som efter dyr, dog ligger der en del andefjer under de buske ænderne åbenbart er søgt indunder....
Folkene bage har været hele vejen bag om huset, og omme i lukket have... De har haft lukket af, så dyrene har kunnet trænges op i krog...
Den ene brahmastamme er stort set intakt tilbage, de går for sig selv nede bag i, dog mangler der en høne, der haltede , og derfor ikke kan løbe så stærkt...
Leder godt nok efter ny bolig i forvejen, ellers havde denne 3. udtømning af flokken gjort at jeg var gået i gang....
For pokker hvor er jeg ærgerlig og irriteret!!! Og ungerne tapre, men grådkvalte