Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Er folk idioter eller ??? OPFØLGNING...  (Læst 2166 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
Er folk idioter eller ??? OPFØLGNING...
« Dato: 09 Marts , 2012, 20:49 »
Jeg har på Gul og Gratis også sat nogle dværg brahma-kyllinger til salg ligesom herinde.
Til aften er der en der har skrevet på annoncen og her er hvad vedkommende skrev:

Hej. Jeg syntes de er søde dine høns. Jeg vil gerne have dem. Min mor siger jeg ikke må have høns men jeg gemmer dem bare for hende, under min seng. jeg har 2 gående i et kaninbur.. kan jeg ikke godt have de fine dværghøns også?

Må indrømme at mit svar til vedkommende var ganske upædagogisk hvis det ER et barn der har skrevet...

Hvad siger i?
« Senest Redigeret: 09 Marts , 2012, 21:27 Fra lisbethpilkjær »

Offline todda

• Bruger
Sv: Er folk idioter eller ???
« Svar #1 Dato: 09 Marts , 2012, 20:54 »
Kommende hønsefan >:( ;D ;D ;D
1.6 amrock,0.2 australorp,2.6 araucana   ,3.9 silker,1.1 chabo, 2,5 welsumer,4.12 færøske ænder,.

Offline michael m

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 09 Marts , 2012, 20:59 »
Jeg har på Gul og Gratis også sat nogle dværg brahma-kyllinger til salg ligesom herinde.
Til aften er der en der har skrevet på annoncen og her er hvad vedkommende skrev:

Hej. Jeg syntes de er søde dine høns. Jeg vil gerne have dem. Min mor siger jeg ikke må have høns men jeg gemmer dem bare for hende, under min seng. jeg har 2 gående i et kaninbur.. kan jeg ikke godt have de fine dværghøns også?

Må indrømme at mit svar til vedkommende var ganske upædagogisk hvis det ER et barn der har skrevet...

Hvad siger i?
tror da ikke man skal tage det alvorlig det lyder jo lidt plat ikke  man kan næsten kun grine af det synes jeg men vis han virkelig mener det skulle han da ha en i røven min mening

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 09 Marts , 2012, 21:03 »
Må indrømme, at mit eneste svar nærmest fløj ud af mig: Tager du pis på mig ?

Undskyld mit sprog, men jeg har samme mening som dig Michael, jeg blev bare lidt paf...

Offline michael m

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 09 Marts , 2012, 21:15 »
Må indrømme, at mit eneste svar nærmest fløj ud af mig: Tager du pis på mig ?

Undskyld mit sprog, men jeg har samme mening som dig Michael, jeg blev bare lidt paf...
det passer bare ikke sammen gul og gratis små børn og store høns i bur gemt under seng fordi mor ikke må se det ja men hvor dælen for de det fra mærkelig for for humor

pylle pylle

• Gæst
« Svar #5 Dato: 09 Marts , 2012, 21:16 »
ha ha ha.. det er da enten et meget sygt menneske, eller en overtræt voksen med et barn der er sygt med skoldkopper der der ikke har andet at lave end at tage pis på sine venner en fredag aften, der har skrevet det der Lisbeth..  <:

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #6 Dato: 09 Marts , 2012, 21:20 »
Det lyder som en typisk troll, som er ude på at fremprovokere en reaktion.
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #7 Dato: 09 Marts , 2012, 21:21 »
hmm, eller en der er vokset op i et rækkehus i Vanløse, og ikke ved bedre, det kunne jeg da sagtens se for mig,,,12 år og ikke så bevidst om dyrevelfærd, med forældre der tror alt småt kan bo i bur,,, come on, selvfølgelig findes det.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #8 Dato: 09 Marts , 2012, 21:21 »
ha ha ha.. det er da enten et meget sygt menneske, eller en overtræt voksen med et barn der er sygt med skoldkopper der der ikke har andet at lave end at tage pis på sine venner en fredag aften, der har skrevet det der Lisbeth..  <:

Du har sikkert ret Tine :D, men jeg blev altså paf da jeg læste det. Tænkte også "Hvordan finder de på at skrive sådan noget fis".
Nå, men jeg håber ihvertfald ikke det er et barn der har skrevet, men blot en tåbe der ikke har andet at lave...

Offline michael m

• Passiv bruger
« Svar #9 Dato: 09 Marts , 2012, 21:24 »
Du har sikkert ret Tine :D, men jeg blev altså paf da jeg læste det. Tænkte også "Hvordan finder de på at skrive sådan noget fis".
Nå, men jeg håber ihvertfald ikke det er et barn der har skrevet, men blot en tåbe der ikke har andet at lave...
du er sikkert ikke den enneste der har snakket /skrevet med den person sikker bare hans for for humor glem det nu bare igen han vil jo bare gerne huskes for og være sjov

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #10 Dato: 09 Marts , 2012, 21:26 »
Så er der kommet respons fra tumpen igen, 2 svar til mig derinde:
1.:
nej.. med hvad? jeg ælsker høns. Jeg putter med dem under dynen. Jeg blæser deres æg og maler dem som påskeæg. Hele mit værelse er fyldt med æg. Min dååmme mor spørger hvor jeg har æggene fra.. og så siger jeg jeg har lagt dem selv.. og det tror hun på! Ligger de små kyllinger æg?

2.:
Lisbeth.. du skal ikke være ked af det.. jeg er også blevet taget røven på engang imellem.. Også selvom det ikke engang er 1 april!!!!

knus og kærlige kram fra det forstyrrede menneske i Vejstrup!!

Tænk at man ikke har andet at lave og skræmmende at man hver gang bliver forbavset over at der virkelig findes den slags idioter

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
« Svar #11 Dato: 09 Marts , 2012, 21:27 »
Jeg kan godt forstå at du lige nåede op at røre det røde felt  :-\ . Sådan ville jeg nok også have haft det. Men jeg tror nu også bare det er nogen med en dårlig form for humor som har skrevet det  :o . Så op med humøret igen. De seriøse købere kommer også på banen  ;D .
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
Sv: Er folk idioter eller ??? OPFØLGNING...
« Svar #12 Dato: 09 Marts , 2012, 21:30 »
Sidder så nu og tænker på hvem jeg kender i Vejstrup ??

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 09 Marts , 2012, 21:31 »
Jeg kan godt forstå at du lige nåede op at røre det røde felt  :-\ . Sådan ville jeg nok også have haft det. Men jeg tror nu også bare det er nogen med en dårlig form for humor som har skrevet det  :o . Så op med humøret igen. De seriøse købere kommer også på banen  ;D .
''
Tak Berit, men mit humør fejler ikke noget og ja de bliver sikkert solgt til en seriøs hønsefan og ellers beholder jeg dem. Men vedkommende er da et fjols...

Offline michael m

• Passiv bruger
« Svar #14 Dato: 09 Marts , 2012, 21:36 »
Så er der kommet respons fra tumpen igen, 2 svar til mig derinde:
1.:
nej.. med hvad? jeg ælsker høns. Jeg putter med dem under dynen. Jeg blæser deres æg og maler dem som påskeæg. Hele mit værelse er fyldt med æg. Min dååmme mor spørger hvor jeg har æggene fra.. og så siger jeg jeg har lagt dem selv.. og det tror hun på! Ligger de små kyllinger æg?

2.:
Lisbeth.. du skal ikke være ked af det.. jeg er også blevet taget røven på engang imellem.. Også selvom det ikke engang er 1 april!!!!

knus og kærlige kram fra det forstyrrede menneske i Vejstrup!!

Tænk at man ikke har andet at lave og skræmmende at man hver gang bliver forbavset over at der virkelig findes den slags idioter
du kan da se hvem det er når han henter kyllingerne hi hi ej bare sjov men han staver da godt efter det måske er et lille barn var