Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: til alle de frodige hønseejere der måske vil være mindre frodige..  (Læst 3186 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Efter jeg havde postet linket, blev jeg lidt bekymret for, om nogen ville synes, at jeg lavede grin med seriøse kostomlægninger. Men jeg har jo selv været turen igennem, og synes stadig den er sjov. Gad vide, hvordan de rent teknisk laver det? Altså udskiftningen af de to modeller.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Helle K.

• Administrator
Gad vide, hvordan de rent teknisk laver det? Altså udskiftningen af de to modeller.

Hvad mener du Marianne? ...det èr da den samme model..ik`? ;)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Tanja S.B.

• Bruger
Man kan også bare købe en ny støvsuger *g
http://www.youtube.com/watch?v=N9y2l_LjSjg&feature=share

Muhahahaha!! <H <H *g *g *g

DEN er sjaw, Marianne /o
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Soffy65

• Passiv bruger
Sådan en støvsuger tror jeg også jeg vil have. Man kunne jo bruge den når der skulle tages billeder. (synes altid det er på billeder man ser hvor kiloene sidder) ;)

Jeg kunne heller ikke drømme om at tage Nupo eller lignende, men min søster bruger det sommetider. Hun er alene og ikke for god til at få lavet mad hver dag og så nupper hun lige sådan en når hun bliver sulten. (tror det er med cacao eller jordbærsmag) de mætter og er ikke så "farlige" som junkfood. Synes det er en udmærket måde at bruge det på.  /o
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Jeg er ikke på Nupo, men de morgener, hvor jeg skal meget tidligt af sted, eller har super travlt, snupper jeg en Nupo med cacao, 1 tsk nescafé og masser af isterninger i vandet, så drikkes den med sugerør i bilen. Jeg får noget relativt fornuftigt i maven, selv om jeg har travlt, og med isterninger og nexcafé smager den faktisk ok. /o Det er fint af vide, at man er dækket ind med proteiner, vitaminer osv. selv om det er "fast food".
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline lonesj

• Passiv bruger
    • www.svenstrup-jensen.dk
Genial video  /o Vi har faktisk en Dyson støvsuger, men den har vi nu aldrig prøvet at bruge på den måde :) Sender den fluks videre til manden  ;D
1.5 Brahma 0.1 sort Orpington, 0.1 labrador, 1.1 kat, 1.1 heste, 1.1 marsvin, 1.0 kanin,  1.0 mand og 1.1 børn

pylle pylle

• Gæst
Hey derude..
Er der mon nogen der fik trang til at prøve disse programmer? Jeg vil da ihvertfald lige prale med, at jeg idag har brugt programmet i 3 uger og at jeg indtil videre har tabt 5.1kg! /o
Hvis i til sommer ser en tosset kvinde spæne gennem gaderne i svendborg i bikini og skrige "Jeg er tynd og lækker! Jeg er tynd og lækker!" så kan i godt regne ud hvem det er ;D ;) ;D

Offline Helle K.

• Administrator
Flot, flot Tine /o /o.

Dit reslutat indtil nu giver også blod på tanden..ikke? ;)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Jeg købte to af Pierre Dukan's bøger i november, jeg tabte de 6 kg jeg gerne ville tabe, jeg holdt mig til hans anvisninger gennem julen og nu her i marts, vejer jeg stadig det samme. Måske et forkert ordvalg, men det er en FED fornemmelse at tabe det man gerne vil og så være i stand til at holde den nye vægt *y
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
Det kniber gevaldig med den planlagte kostomlægning jeg havde i tanlerne op til mit bryllup. Men måske man kan skjule sårn en støvsuger under slæbet ?

Viden om kost har jeg rigelig af ...det er ganske enkelt rygraden der er en regnorm værdig  /d

Vil kigge ind på madital.dk og se om det er et anvendeligt værktøj for mig  :)
Med venlig hilsen Søs

Offline Helle K.

• Administrator
Jeg håber, at du kan blive fanget af et af programmerne Søs.

Jeg synes også, at støvsugerkuren er genial ;D 8) ..men ville gå med en evig angst for strømsvigt :o :(
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
 /o ej, hvor god  /o det er da en støv suger som  vil noget   *g *f
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Pjaltenborg

• Passiv bruger
Pyyyyyha syns umiddelbart det virker ret uoverskueligt med al den noteren og skriven ned og holden øje med  :-\

Men det vel bare et spørgsmål om at komme igang og prioritere sin tid. Herinde er jeg meget sjældent efterhånden ...nu må jeg vist også lige drosle ned på facebook og gul og gratis så kan det være jeg kan se fidusen i den slankeside der  :)

Men vil ikke lige påstå at det var en kæmpe aha eller wow fornemmelse jeg fik da jeg oprettede profil.
Med venlig hilsen Søs

Offline Helle K.

• Administrator
Jeg må indrømme, at jeg også synes, at Madital.dk er blevet lidt uoverskueligt med det nye layout...men det syntes jeg nu også forum var de førse dage, inden jeg fik turet lidt rundt.

Da jeg i sin tid brugte Madital.dk til at tabe maaaange kg lavede jeg "min dag" tidligt om morgenen....både for motion, mad og vægt. For mig gik der meget hurtigt sport i det...og blev jeg i dagens løb fristet af noget...eller sulten uden for tid...så tænkte jeg på, at hvis jeg lod være med at falde i, blev jeg belønnet næste morgen ved at se, at min kurve gik ned.

Den konkurrence med mig selv var helt sikkert drivkraften.
Med venlig hilsen
Helle Kjelst