Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: til alle de frodige hønseejere der måske vil være mindre frodige..  (Læst 3173 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pylle pylle

• Gæst
Hejsa. Jeg vil bare lige anbefale madlog.dk til alle jer der ønsker at smide nogle kilo! Det er ikke mindre end genialt! Nej.. det er ikke en mirakelkur.. og det gør stadig ondt at tabe sig.. men det hjælper dig med at holde et overblik over, hvor mange kalorier du indtager.. og der går altså sport i at bevare kalorie indtaget under det gældne..

Jeg har været medlem i 9 dage nu og har tabt 3 kg!

Nej det fortsætter nok ikke med den fart.. Men det er en behagelig måde at tabe sig på, fordi man ikke skal spise alt muligt hokuspokus, man kan spise det samme som resten af familien, bare lidt mindre!

Hvis nogen vil springe med på slankevognen, kan vi oprette en gruppe derinde.. og sammen blive så lette, at vi kan flyve højere og længere end vores høns! ;) ;D

Til de mindre bemidlede kan jeg sige at det koster 50kr for 30 dage..

du kan også have det på din smartphone, så at du ikke skal til computeren hver dag for at taste ind.. ;D ;D ;D

fantastisk værktøj! ;D

Offline Soffy65

• Passiv bruger
Det lyder da spændende. Kunne da være man lige skulle kigge på den side. Og lave en gruppe herinde kunne være godt. Det går altid lidt nemmere når man har lidelsesfæller.  ;D
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Helle K.

• Administrator
madital.dk kan det samme og er gratis
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

pylle pylle

• Gæst
Nå??
tak fordi du lige fik mig pillet helt ned der Helle ::)

;) ;) ;)

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Jeg tror nu ikke, Helle mente det som at pille ned, men snarere som et gratis alternativ, du talte jo selv om mindrebemidlede :D
Det er sikkert en god idé at være mange, der støtter hinanden, og for 4 mdr. siden var jeg sikkert gået med. Jeg startede min kostomlægning i begyndelsen af november, og har tabt de 7 kg. jeg gerne ville tabe, og ikke nok med det, jeg har faktisk holdt vægten siden lige inden jul, hvor jeg nåede mit mål. *y
Held og lykke til jer alle.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Helle K.

• Administrator
Nå??
tak fordi du lige fik mig pillet helt ned der Helle ::)

;) ;) ;)

Nej :'( nej :'( nej Tine ...Jeg skriver ikke på forum for at pille nogen ned...aldrig...og da bestemt ikke med et så godt initiativ, du har taget...og til lykke med vægttabet.

Jeg søgte lidt rundt på nettet sidste år og faldt over både madital. dk og madlog.dk . Jeg ville selv tabe mig helt ned til min absolutte minimum idealvægt. Jeg valgte madital.dk fordi jeg gerne ville støtte site ejerens specialeprojekt...men du har ret..begge sites er geniale. Jeg blev vildt optaget af mit forehavende...så jeg anskaffede mig en hund :D til at gå ture med...og brugte så madital.dk hver dag på en meget intensiv kur i 3 måneder, hvor jeg tabte 17 kg :o ...sgu pinligt at tænke på, at at der skulle så meget af >:( . Jeg har næsten holdt vægten siden.

Held og lykke med kuren...det hjælper, når den bliver lidt sjov
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

pylle pylle

• Gæst
nej det ved jeg Helle!! Derfor de mange  ;)...

har tjekket madital ud.. og ja.. det er jo det samme.. men nu skal jeg have brugt for de 50 kroner jeg har smidt i det, og så skifter jeg nok over!! Tillykke til både dig og Marianne med det flotte resultater!! ;D

ps. Til en anden gang.. så skal der altså lidt mere til at flippe mig ud!! ;) ;D

Offline Helle K.

• Administrator
jeg lagde godt mærke til dine venlige smileys ;)

...desuden læser jeg så meget med på forum, at jeg udmærket ved, at du ikke er så sart :)
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Offline -Julie-

• Passiv bruger
  • "Mor... er ALLE mennesker lavet af træ?"
    • Min hobbyblog: Juhulies
åh det var da dejligt med et udeblevent drama OG vægttab -og herfra meldes om solskin lige udenfor vinduet  /o /o /o /o
Mange hilsner fra

Julie

http://odsherredfjerkraeklub.blogspot.com

Hollandske Dværge, guldhalsede 
Ja, jeg udstiller.

Offline Tanja S.B.

• Bruger
Jeg smed 6 barselskilo ved at bruge madlog, jeg har aldrig før i mit liv været på kur fordi jeg altid har døjet med at være for tynd ::)

Jeg kan kun tilslutte mig de begejstrede ryster! Det, der bare er det helt geniale ved at tabe sig på denne måde, er at man ikke nødvendigvis skal begynde at spise mærkelige ting som man holder op med at spise straks kuren er slut. Man må nemlig hjertens gerne gå amok i chokolade, så skal man bare motionere tilsvarende.

Man må, som Tine siger, spise det samme som familien, men man får et overblik over hvor kaloriefælderne er.
For mit vedkommende spiste jeg for meget müsli om morgenen og drak for mange kaffe latte med letmælk :o (sådan lidt simplificeret ;))

Jeg var på i en måned, klarede resten selv og jeg kan stadig huske hvordan de ting jeg godt kan lide 'batter' i regnskabet.

Held og lykke til de, der skal igang (jeg burde egentlig selv nappe 3 kilo. Satser på de ryger når jeg begynder at cykle på arbejde 8 - lige om lidt...))
Mvh. Tanja :)
Maran (sort-kobber og blå-kobber)
1,4 serama (børnenes)
+ diverse

0,1 kleiner münsterländer, 1,2 katte, 2,0 banditter

www.racefjerkrae.dk
www.orpington.dk
http://maranklub.dk

Offline Helle K.

• Administrator
Tanja har ret. Det som er så genialt ved de to "tabe sig sider" er, at du fra dag èt lærer hvor kalorie fælderne er. Man lærer hurtigt, at sammensætte sine måltider med madvarer man godt kan lide, men ikke nødvendigvis indeholder tusindvis af kalorier og justere den motion man dyrker ind efter kalorieindtag....eller omvendt ;).

jeg syntes, at det sjove var, at jeg hver morgen kunne taste ind, hvad jeg havde påtænkt at spise den dag, samt taste ind hvor meget jeg ville komme til at røre mig og så straks se, om mine valg var gode...eller jeg skulle justere enten på mad siden eller motionssiden.

Ingen pulver eller pille kur, men et mad og motionsprogram, som kan medvirke til at man lærer at spise fornuftigt i forhold til sit aktivitetsniveau.

Jeg havde købt sådan nogle Alli piller, som lover en masse ... i forbindelse med at jeg startede med madital.dk. Jeg fik aldrig taget en eneste pille, da mit fedtindtag var så lille, at det ikke kunne betale sig.

@Tanja...jeg var også alt for tynd.....indtil jeg blev 48 år  <W <W <W
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Man kan også bare købe en ny støvsuger *g
http://www.youtube.com/watch?v=N9y2l_LjSjg&feature=share
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Helle K.

• Administrator
Man kan også bare købe en ny støvsuger *g
http://www.youtube.com/watch?v=N9y2l_LjSjg&feature=share

*g *g *g *g *g *g *g *g *g

Ja..og den holder den "slanke linje" cirka lige så lang tid som en Nupo kur :D
Med venlig hilsen
Helle Kjelst

pylle pylle

• Gæst
Ha ha ha Marianne altså!! *g *g *g hvordan finder du dog sådan noget!! Kan lige se min mand komme gående 2 meter mig altid med et Batteri og en støvsuger!!! *f

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
LOL LOL LOL!! Hvor er den video sjov!! /o

Det lyder ellers som nogle gode sider I kender til. Jeg kan næsten ikke bære de mange der hopper på en Nupokur eller hvidkålssuppekuren. En fra mit arbejde er nu på 10. dagen på suppen, og jeg så hende spise den i dag. Hver eneste mundfuld gav hende brækfornemmelser, men ned skulle den :o ???. Det koncept forstår jeg simpelthen ikke ::).
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"