Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Mine høns er blevet voksne...  (Læst 1651 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
Sv: Mine høns er blevet voksne...
« Svar #15 Dato: 21 Februar , 2012, 21:21 »
Ja ja jeg ved jo godt at de aldrig kommer til at lægge store æg, det giver vel sig selv....min tåbelige mand lagde også bestilling ind på 10 blødkogte æg til søndag morgen  <J

Det skal han da næsten ha', ikke? Så skal han rigtigt gokke skaller ;D
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline Bolding

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 21 Februar , 2012, 23:17 »
Der var ingen æg idag, så de skal have fart på hvis vi skal nå 10 inden søndag  ;D
Og det kan da egentlig godt være at han i sidste ende ikke mener at arbejdet med at pille æggene står mål med måltidet. Der ligger et farligt fint og dyrt hotel ikke ret langt herfra og uanset om man bestiller blødkogt, spejl, sol eller hvad-ved-jeg-for æg, så bruger de udelukkende vagtelæg, så han skal da lige prøve at brokke sig  :D

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #17 Dato: 21 Februar , 2012, 23:30 »
Der var ingen æg idag, så de skal have fart på hvis vi skal nå 10 inden søndag  ;D

Der er også en søndag morgen feks 13. maj. Han må jo lære at være lidt mere præcis, den kære mand. Han kan jo ikke forvente at du skal kunne læse hans tanker.  ;)
Mvh
Erik Andersen

Offline Bolding

• Passiv bruger
« Svar #18 Dato: 21 Februar , 2012, 23:35 »
Der er også en søndag morgen feks 13. maj. Han må jo lære at være lidt mere præcis, den kære mand. Han kan jo ikke forvente at du skal kunne læse hans tanker.  ;)
Det har du da fuldstændig ret i  /o og han har vist efterhånden lært at det er flere år siden at jeg dumpede tankelæserkurset for hustruer; omend det bliver glemt ind imellem  ;)