Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Linkede begivenheder

• TV Store Nørd med gåsen Keld: 21 Februar , 2012

Forfatter Emne: TV-stjernen Keld  (Læst 12094 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Berit Linea

• Passiv bruger
Sv: TV-stjernen Keld
« Svar #15 Dato: 21 Februar , 2012, 20:22 »
Han så dælme godt ud, ham Keld  /o . Ham må tv da gerne sende mere af  *p
Mvh Berit 
                   Livet skal leves ....

0.2 dværg maran sort- kobber, 2.2 dværg maran hvedefarvet., 0.2.3 dværgsilke , 0.1 dværg engelsk Araucana, 1.3 Hollandsk dværg i guldhalset , 0.3 blandingsrace
1.0 brun labrador bl.hund ,2.0 hvide katte + skøn stor menneskefamilie
Medlem af Maranklub.dk

Offline Gåsepigen

• Bruger
« Svar #16 Dato: 21 Februar , 2012, 23:08 »
jeg kan godt forstå, at keld var mere interesseret i at komme ind og undersøge tv-vognen.

Hehe, han havde set, at jeg var gået ind i togvognen for at gemme mig. Selvom de prøvede at distahere ham, mens jeg sneg mig afsted. Da de spærrede vejen til døren for ham, prøvede han at gå udenom for at finde en bagindgang. Hvem sagde dum gås?

Næh, det var ikke meget tid, han fik. Men nu var det jo heller ikke et program om gæs (dem burde der nu være nogle flere af). Jeg har fået større forståelse for, hvor svært det er at lave fjernsyn. De filmede Keld i omkring 20-25 minutter for at få de klip i kassen!

Kort tid eller ej, så hedder han nu - eller i hvert fald det næste par uger - "Den fra TV så kendte gås Keld". ;D

Han var desværre ikke interesseret i at komme ind for at se sig selv på skærmen, men jeg vil da prøve igen på lørdag, når det bliver genudsendt. Det kunne være sjovt at se, hvordan han reagerer på at se/høre sig selv.

1.0 Jensen - grå dansk mixgås fra 18. juni 2018
0.1 Magda - fin fransk Toulousegås fra juli 2020
2.0 huskat

Offline ina.....

• Bruger
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #17 Dato: 22 Februar , 2012, 10:06 »
Hehe, det sås tydeligt at Keld godt vidste at du var gået ind, han var ikke helt tryg ved at have de to Nørder til at kravle rundt om sig, og tv med dyr, er meget tidskrævende, for dyrene har jo deres egen agenda, og Keld ville altså bare gerne have sin mor, og hjem til de vante omgivelser.

Mine unger sagde, "der er en Mibbe" og jeg kunne så sige at " niks Det er Keld " og samtidig kaldte de ham Keld på tv.  :o " kender du Keld ? " " jeps, Keld er på hønsenettet, og er en pige" ingen kommentare, men efter deres miner at dømme, er jeg nu for evigt, og uden tvivl tosset.   *f
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Ankerine

• Passiv bruger
  • Verdens smukkeste fugl
« Svar #18 Dato: 22 Februar , 2012, 12:12 »
Min skattebasse rullede også med øjnene da jeg havde lagt vore HUSK-seddel frem og fortalte at jeg skulle se børne-TV fordi der var en gås ved navn Keld med ::)...
Han måtte dog indrømme at Keld er en charmerende gås. Og så syntes han vist at det der skyde-med-trykluft var ret sjovt at se ::) ::) ::).
2.17 Araucana, blå og blå/guldhalsede
1.2 Moskusænder
2.5 kaniner
2.1 katte af garage-oprindelse
1.0 labrador, gul, sød og tyvagtig
1.0 ulvegrå schæfer, træner til sherifstjerne
1.0 perfekt (næsten) ægtemand

Offline Lone Nielsen

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 22 Februar , 2012, 18:53 »
Det er dejligt, at en gås kan udvide ens horisont  ;D Jeg var aldrig kommet på den tanke, at se Store nørd, men det var sgi spændende fjernsyn.
hilsen Lone
0,0 egne høns - 1,5 blandede høns lånes hos naboen, 1,2 huskatte, 0,1 hund af meget blandet race, 0,1 islænder (hest)

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #20 Dato: 22 Februar , 2012, 20:23 »
Min skattebasse rullede også med øjnene da jeg havde lagt vore HUSK-seddel frem og fortalte at jeg skulle se børne-TV fordi der var en gås ved navn Keld med ::)...
Han måtte dog indrømme at Keld er en charmerende gås. Og så syntes han vist at det der skyde-med-trykluft var ret sjovt at se ::) ::) ::).

Ja, det med skydningen gjorde også at vi blev på kanalen, selv om vi ikke så nogen gås, så jeg troede jeg havde set forkert på tidspunktet. Keld viste sig først, da jeg var gået i køkkenet... Men jeg nåede da at se lidt af hende, dygtig gås!
Mvh Marianne

Offline Lene Kongstad

• Bruger
« Svar #21 Dato: 22 Februar , 2012, 20:36 »
Store nørd er et af de programmer som kan få min mand til at fatte interesse for tv'et. Når mine børn ser det.
Det er lidt ligesom det amerikanske myth busters .
Fedt at de har haft besøg af Keld...  /o