Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Spørgsmål :)  (Læst 6778 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
Sv: Spørgsmål :)
« Svar #45 Dato: 20 Oktober , 2008, 16:17 »
Det var ellers nogle gode fortællinger. elsker at læse dem, det er så ski** hyggeligt :D!!
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #46 Dato: 20 Oktober , 2008, 16:42 »
Lige som jeg var ved at falde i søvn igår kom jeg til at tænke på at jeg skulle have bygget et nyt bur til kyllingerne til næste sommer. Så gik mit hovede jo lige i idebrainstorm :D... Fandt ud af at jeg kunne lade dem i den nuværende hønsegård udruge derinde. Så kunne jeg bygge en ny en som var noget større og så med en lille dør i som i den gamle, så skulle der bygges et lille hus hvor den ene sidde skal kunne tages af og døren skulle kunne lukkes. så vil jeg sætte et stykke glad om i enden for at give lys, og jeg vil sætte redepinde op til måske 4 høns :D.. Så skulle der bygges to redekasser uden på og så ville jeg anskaffe mig 1 hane og 2 eller 3 høner i dværg spm kunne bo der :D... Ski** god plan, ikke :D?
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.

Offline liski

• Passiv bruger
« Svar #47 Dato: 20 Oktober , 2008, 22:22 »
@ Mikkel

Fik du overhovedet lukket et øje?

Jeg kender godt den der brain storm ved nattetid.  Jeg har nu flere nætter i træk bygget et vinterhi til mine tre høns - den ene næsten uden fjer - inde i det store hønsehus, så de bedre kan holde varmen.  Der er chance for, at jeg slipper i nat, for i dag har jeg har lavet tegning til bygværket, og vi har købt tømmer, så nu mangler der bare nogle søm og hængsler. 
Det er ikke så ambitiøst som dine planer, kan du nok se, men forhåbentlig bliver "the girls" taknemmelige ud over alle grænser.  <P <M <E
Venlig hilsen
Lise Kirk

0.2 Lys Sussex, 0.1 dansk svensk gårdhund, 1.1 meget livlige katte, 1 ægtemand amerikansk

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #48 Dato: 21 Oktober , 2008, 09:50 »
Ja jeg fik sovet, men sov først klokken halv et, ikke så smart når man  skal op i skole klokken kvart over seks :D... Det lyder som en god ide. De bliver helt sikkert glade :D
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.