måske det er helt normal hønseadfærd, men hun er bare markant anderledes end de andre i flokken.
Måske det er fordi, at hun har haft meget menneske kontakt siden dag 1.. I don´t know
Malene..det lyder til, at hun er den èner i flokken, som rigtig mange af os er så heldige at have....hende skal du værdsætte - hun bliver højst sandsynlig ved med at være sådan...måske får hun endda indført flere faste ritualer i jeres hverdag.
Jeg har også en, som fra dag et tydelig skildte sig ud fra de andre - hun var lidt mindre..mere nysgerrig, og kunne også bruge megen tid alene - i dag skal hun ..på 4. år bæres i hus om natten efter at have siddet på skød og snakket en halv times tid HVER AFTEN...er jeg ikke til stede, når det er tid, så bliver jeg højlydt hentet ved havedøren. Hun har tillagt sig..og os ..mange andre faste vaner, som jeg ikke skal komme ind på her - hun er meget kommunikerende med mig. Den bette skiiid er faktisk blevet førehøne i flokken
Jeg fik en ny i nov. sidste år, og jeg kan se, at hun uden at være behandlet anderledes end de andre, også er begyndt at tillægge sig vaner, som jeg skal blandes ind i.
Nyd hende ...de ènere giver ekstra glæde i hønseholdet - og nej - hun er IKKE helt normal, hvis det er det, du lidt fisker efter...men jeg ville ikke behandle hende mod det, hvis jeg var dig

Hun er da bare for lækker

hvorfor gå selv når man kan blive båret ind.. hallo hvem er den kloge her 
Præcis .den kloge narrer den mindre kloge