Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Borgmester, i tale, hvordan  (Læst 2042 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

FC-Søvind

• Gæst
Sv: Borgmester, i tale, hvordan
« Svar #15 Dato: 09 Februar , 2012, 16:09 »
Jeg vil tale med borgmesteren selv uden omsvøb, og det er ikke noget der vil fornærme ham tværtimod, sikker viden han gerne vil have, og måske kan vi samarbejde positivt, jeg skal bare få ham til at forstå at det er en brillant ide

Det er han tilgengæld ikke forpligtet til idet han som off. person har ret til at kunne forberede sig på spørgsmål, han kan jo ikke vide om du har i sinde at indlede et "bagholdsangreb"
Men du kan jo gerne helt uoff. besøge ham på hans privat adresse som en hver gæst og jeg understrejer gæst. Og spørge om du kan låne en kop sukker eller må låne telefonen.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #16 Dato: 09 Februar , 2012, 16:13 »
hmm jeg ved nu tilfældigvis at han er en meget venlig mand, og at han altid er interesseret i alt lytte til, noget fornuftigt, det er bare vigtigt for mig at det er den direkte vej, og han vil da aldrig se det som et bagholdsangreb, og hvis, så kan han jo bare sige at det ikke kan lade sig gøre, jeg har ikke tænkt mig at vride armen om på ham.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #17 Dato: 09 Februar , 2012, 17:42 »
Prøv evt at skrive til ham og skitser det og så bed om et møde, hvor du præsenterer det hele direkte for ham.

Og ja, der er gået meget tabt i den kommunalreform.. Stordriftsfordele er det småt med og demokratiet lider under den store afstand fra borger til politiker (og det var et sidespring)
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

FC-Søvind

• Gæst
« Svar #18 Dato: 09 Februar , 2012, 17:59 »
Prøv evt at skrive til ham og skitser det og så bed om et møde, hvor du præsenterer det hele direkte for ham.

Og ja, der er gået meget tabt i den kommunalreform.. Stordriftsfordele er det småt med og demokratiet lider under den store afstand fra borger til politiker (og det var et sidespring)

/o /o /o