hej
er der nogen rygere her som gerne vil stoppe og som har prøvet (næsten ) alt
så kan jeg varmt anbefale elektronisk cigaret (ved godt der findes mange forskellige typer )
men i dag har jeg været røgfri i 2 måneder og har på ingen måde haft det der ligner problemer endnu

denne elektroniske cigaret har jeg fået fra polen af og jeg er virkelig begejsteret over hvor godt det virker
grunden til at jeg fik den var egentlig og fjerne mine morgen cigaretter 5-6 cigaretter fra jeg stod op om morgenen til klokken den var 7 (står op halvfem)
men den dag jeg fik den og jeg kom igang virkede den faktisk så godt at jeg lige så godt kunne fortsætte uden de s..... ligkistesøm

denne type elektronisk cigaret jeg har fået tilkøber man væske til med nikotin og man kan få det i forskellige styrker og smag og så er kunsten selvfølgelig stille og roligt at trappe ned med det eller måske nøjes med det
før røg jeg for ca for ca 650 kroner hver 14 dag nu bruger jeg omkring 45 kroner hver 14 dag
det er ski da en win win situation

håber der er nogle rygere der kunne bruge det til noget hvis i vil vide mere om denne her elektroniske cigaret så sig endelig til
MVH
Thomas