Jeg opfatter dette forum generelt som min bibel, og jeg bliver klogere hver dag, selvom jeg har haft høns en del år. Jeg er også en af dem, der laaaangsomt er ved "kun" at ville have racehøns, og det skyldes da den viden jeg har fået her. Hvis jeg har et spørgsmål får jeg ofte mange forskellige svar, fordi vi jo alle er forskellige og gør tingene forskelligt. Og det synes jeg er fedt. Og hvis jeg giver udtryk for noget, som andre mener er helt ude i hampen, lærer jeg jo også af det. Det er forskellighederne, der udvikler os, og jeg synes vi til stadighed skal have plads til alle de forskelligheder. Så er det skrevne ord jo altid mere direkte, alene af den grund, at man ikke kan aflæse kropssproget hos den, der skriver. Og nogle af os bliver lettere såret / vrede end andre. Det er en balancegang, som ikke altid vil være let, men jeg har personligt altid haft svært ved at forstå folk, som "smider håndklædet i ringen", når de ikke bliver forstået, som de vil. Den er IKKE myntet på dig, Lene!!! Jeg er her af rent egoistiske grunde: jeg synes, generelt, det er et smadder hyggeligt forum, hvor folk er klar til at hjælpe med stort set ALT---selv et frossent vandrør---og så kan jeg godt lide at lære nyt. Hvis jeg af en eller anden grund skulle blive såret eller vred, tror jeg, jeg lige nu ville undlade at kommentere og gå videre til noget andet. Jeg vil være rigtig ked af lukkede fora, for tænk hvis jeg gik glip af noget god viden. At opdele slagtning og opskrifter synes jeg vil være godt.