Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Afstemning

Skal jeg forsøge at køre raceavl.dk videre i en eller anden form?

Nej siden bruges så lidt at den er overflødig
8 (21.1%)
Ja, den vil blive savnet hvis den forsvinder
28 (73.7%)
anden løsning forslag i Pm til mig
2 (5.3%)

Totale antal stemmeafgivende: 0

Forfatter Emne: siden: raceavl ? nu med afstemning  (Læst 3430 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
siden: raceavl ? nu med afstemning
« Dato: 01 Februar , 2012, 12:02 »
Bruger I andre denne side: www.raceavl.dk og har I så også problemer med at åbne den? De sidste dage har jeg ikke kunnnet komme ind på siden. Mon den er gået helt død. Jeg har sendt mail til Thomas uden resultat, så de når måske heller ikke frem.  :(
« Senest Redigeret: 05 Februar , 2012, 19:59 Fra Egon »
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline morAnna

• Passiv bruger
Sv: siden: raceavl ?
« Svar #1 Dato: 01 Februar , 2012, 12:05 »
har lige prøvet- virker ikke
høns, ænder, hunde, katte...

Offline Finn Jensen

• Fjerkræ Forum er bedst
  • Administrator
    • Dansk Fjerkræ Forum
« Svar #2 Dato: 01 Februar , 2012, 12:08 »
Ifølge dk-hostmaster er det deaktiveret, så det kunne tyde på at Thomas ikke vil have det længere?
"Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du."
― Mahatma Gandhi

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #3 Dato: 01 Februar , 2012, 12:25 »
Det er ellers ikke en herregård det koster. Mener jeg lige har betalt 35kr. til DK-Hostmaster for fornyelse af domæner. Altså 35kr. pr. stk.
Hvis en blot havde tid og forstand ::)  til at drive siden, så var det måske en mulighed at hver enkelt deltager på siden betalte et mindre beløb ind /o

RETTELSE: Tjekkede regningen fra DK-Hostmaster, det var 45kr fakt. var på
« Senest Redigeret: 01 Februar , 2012, 16:05 Fra Rudy. Schæferholm »

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #4 Dato: 01 Februar , 2012, 12:36 »
Hvis der er interesse for det kan jeg godt overtage siden, men skal så i kontakt med Thomas og have det han har på siden nu og ret til at overtage den.
med venlig hilsen Egon Jensen - 0,2 dværg sussex i 2 farver - og en guldfasan hane.  www.egonnyt.dk

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #5 Dato: 01 Februar , 2012, 13:32 »
Egon, hvis du vil/kan binde an med det, syntes jeg det er formidabelt /o
Der er nok rigtig mange andre der står på siden, der syntes det samme. Det håber jeg. For det er mit indtryk at siden har været til stor hjælp for mange nye.
Men om det skal afvente, en konstatering af evt. tilslutning, med tilkendegivelser her, er så spørgsmålet ;)

En helt anden mulighed er jo også, at Thomas blot har glemt at betale. Ved at DK-Hostmaster kun udsender fakturaer elektronisk. Og det kan jo overses i mail boxen ;D

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #6 Dato: 01 Februar , 2012, 13:45 »
Ja kan ikke fortage mig noget nu, da Thomas stadig ejer navnet. Jeg har sendt mail og Pm til Thomas om at siden ikke virker, så må vi se hvad der sker. Håber ihertfald på at kunne få lister fra Thomas hvis det er fordi han ikke vil mere. Ellers kræver det jo tilmelding, hvis siden skal startes helt forfra.

Offline Henrik Helms Madsen

• Passiv bruger
  • HHM
    • Lidt nye haner
« Svar #7 Dato: 01 Februar , 2012, 15:17 »
Ja man kan nemt overse det i e-boks. Det gør jeg altid. Nåede dog at betale før rykkeren  som de dog sender ud med posten.  /o
45kr.

Egon, hvis du vil/kan binde an med det, syntes jeg det er formidabelt /o
Der er nok rigtig mange andre der står på siden, der syntes det samme. Det håber jeg. For det er mit indtryk at siden har været til stor hjælp for mange nye.
Men om det skal afvente, en konstatering af evt. tilslutning, med tilkendegivelser her, er så spørgsmålet ;)

En helt anden mulighed er jo også, at Thomas blot har glemt at betale. Ved at DK-Hostmaster kun udsender fakturaer elektronisk. Og det kan jo overses i mail boxen ;D
1.3 Brune landhøns
1.5 Sorte landhøns

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #8 Dato: 05 Februar , 2012, 12:00 »
Nu har jeg sms'et med Thomas og siden er lukket ned og slettet. Men han står stadig som ejer af domænenavnet kan jeg se.

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
Sv: siden: raceavl ? nu med afstemning
« Svar #9 Dato: 05 Februar , 2012, 19:59 »
Inden jeg evt. køber/ overtager domænenavnet og forsætter siden. vil jeg lige fornemme stemningen. Derfor har jeg forsøgt at lave denne afstemning.
venlig hilsen Egon

Offline Erling Rønnest

• Passiv bruger
    • Vendsyssel fjerkræklub
« Svar #10 Dato: 06 Februar , 2012, 05:47 »
Godt initertiv..

Jeg havde godt opdaget den var nede.... Hvade selv overvejet at starte en ligende side op....

De bedste fjerkræhilsner
Erling Rønnest

Opdrætter af:
Orloff (Stor)
Orloff (Dværg)
Mod. Eng. kamphøns
Medlem af:
http://racefjerkrae.dk/
www.vendsysselfjerkraeklub.dk
www.kamphons.dk

Offline Johanne Schiødt

• Passiv bruger
  • Genetik-nørd og total hønsehjerne!
« Svar #11 Dato: 06 Februar , 2012, 11:15 »
Det lyder rigtigt godt Egon. Hvis den kommer op igen skulle man måske sende en lille notits ud til klubberne om at siden eksisterer og at man er velkommen til at stå der, hvis man er avler. 
Nu tilbage som Johanne Schiødt

kyllingesalg

• Gæst
« Svar #12 Dato: 06 Februar , 2012, 11:47 »
Inden jeg evt. køber/ overtager domænenavnet og forsætter siden. vil jeg lige fornemme stemningen. Derfor har jeg forsøgt at lave denne afstemning.
venlig hilsen Egon
Hej  ;D

Jeg tror du skal starte med et frisk domænenavn. Som raceavlssalg.dk eller hønsesalg.dk eller noget helt 3. Så får du jo også muligheden for at selv lave noget SEO der rykker. Og skal ikke kæmpe med at få ryddet op på det gamle domæne.
Og så skal du jo lige være klar over at det kræver en del Linkbuilding for at få den ordentlig placeret i Google.

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #13 Dato: 06 Februar , 2012, 11:53 »
Den burde da ikke være slettet. Der er nogle regler om at man skal beholde data i en hvis tidsperiode, så det må stadig eksistere et eller andet sted :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Egon

• Bruger
    • Egonnyt
« Svar #14 Dato: 06 Februar , 2012, 12:02 »
Jeg har fundet lidt som cachekopi. I kan se hvad jeg har prøvet at sætte sammen  på www.egonnyt.dk/raceavl