Lene: Tak for linkene, det var lige præcis det jeg skulle bruge

Nææ sjovt nok er der ikke mange der skriver i den sidste tråd. Bare lige en tanke - måske folk tænker, at når det generelle billede er, at det er foreningerne der mangler medlemmer, er det også dem der skal tilbyde/yde og ikke omvendt?
Nu har jeg kikket alle trådene igennem, og kan undre mig over folk der skriver de ikke har tid til at yde pga det ene eller andet. I sidste ende handler det vel om prioriteringer i sit liv?
Jeg ved godt at man hurtig kan blive involveret i flere bestyrelser, både i daginstitutioner, børnenes fritidsblubber og ikke mindst egne fritidsklubber. Min fornemmelse af bestyrelsesarbede, og nu har jeg da været i flere bestyrelser gennem årerne, er at det er ok hvis man ind imellem ikke kan deltage. Men det er garanteret også forskelligt fra klub til klub hvad de faktisk forventer af bestyrelsen. Bestyrelsen behøver ligeledes ikke at lide overlast til arrangementer, da det må være i alles interesse at ha en spændende aktivitetskalender år efter år - jeg mener, bestyrelsen kan lige så godt ses som arbejdsfordelere end altid kun at være arbejdsheste. Hvor mange ville egentlig sige nej, hvis man personligt bliver prikket på skulderen og spurgt om at give en hjælpende hånd?