Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: sydfyns fjerkræklub..  (Læst 1190 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pylle pylle

• Gæst
sydfyns fjerkræklub..
« Dato: 22 Januar , 2012, 22:48 »
jeg går og lurer lidt på forskellige fjerkræklubber her på fyn.. Kan se at der er flere fine,, f.eks Odense-vestfyns fjerkræklub og Nyborg- og omegns fjerkræklub.. Jeg tænkte der må da være en tættere på mig.. Men det kniber det godt nok med at finde. Jeg kan finde lidt let omtale af sydfyns fjerkræklub.. Men der er ingen smart website, ingen offentlig omtale. Kigger jeg helt forkert, eller er det en lavprofil fjerkræklub?

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
Sv: sydfyns fjerkræklub..
« Svar #1 Dato: 22 Januar , 2012, 22:59 »
Klubber er som regel lokaliseret med adresse der hvor formanden bor.

Så jeg ved ikke hvorfor du vil have en tæt på dig, for de forskellige aktiviter kan jo foregår overalt på Fyn.

Men der Nyborg og Omegns Fjerkræ Klub, Fjerkræ Klubben Sydfyn, Odensen- Vestfyns Fjerkræ Klub og Langelands Fjerkræ Klub at vælge imellem.
Fyn er fin, men trods alt ikke så stor.

Jeg går ud fra at du har været inden på DFfR´s hjemmeside, hvor du kan finde oplysninger om dem.

Omkring det med klubbers hjemmesider på internettet så kræver det nogen som har tid, lyst og forstand på det. Så hvis du er skrap til det, så kan du jo tilbyde klubben at varetage dette, hvis de ikke har en hjemmeside i forvejen. /o
« Senest Redigeret: 22 Januar , 2012, 23:01 Fra Lene Lestat »
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline lisbethpilkjær

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 22 Januar , 2012, 23:30 »
Der er en her på Sydfyn. Formanden bor nede i Ulbølle.

pylle pylle

• Gæst
« Svar #3 Dato: 23 Januar , 2012, 20:46 »
Tak..
Ja jeg ved der er en på sydfyn,, men jeg tænkte bare, hvorfor den ikke var lidt mere tydelig. Syntes den er svær at finde, og for at være ærlig, så syntes jeg at nyborg og omegn har gjort et fint arbejde i at promovere sig selv.. gøre hønseinteresserede alvorligt hønseinteresseret, og førsøge at skaffe nye medlemmer. Jeg er da fanget.. og overvejer at kigge noget dybere på det projekt.

Ja det behøver da bestemt ikke lige at skulle være en tæt på. Det ville da være mest interessant, at finde nogen som måske havde bare en enkelt med samme race.. eller ihvertfald nogen som passede med de ativiteter man syntes passede en..   Jeg undrede mig bare..

Du har da helt ret Lestat.. Man kan da nok godt få lov at hjælpe med sådan et projekt.. Og det kunne da være sjovt!! men har så mange projekter kørende pt, at det sjove går af tingene hvis jeg presser mere ind.. syntes bare det kunne være sjovt med en fangende og informativ websit for fjerkræklubben sydfyn.. så det var bare et spørgsmål ;)

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 23 Januar , 2012, 20:52 »
Sydfyns Fjerkræklub består vist mest af ældre medlemmer, og de har ingen hjemmeside. Det er ellers søde folk, men de 3 andre klubber er nok lidt mere fremme i skoene  :) I år har jeg set alle 4 klubbers udstillinger, og der har desværre ikke været silker på nogen af dem.

Uanset hvilken klub du vælger, er jeg sikker på, at du er meget velkommen  ;)
Mvh Marianne

pylle pylle

• Gæst
« Svar #5 Dato: 23 Januar , 2012, 21:07 »
tak for den fine forklaring Marianne :-*