Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Lydbøger  (Læst 3223 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
Sv: Lydbøger
« Svar #30 Dato: 20 Januar , 2012, 18:00 »
Jeg lægger da lydbøger på min mp3-afspiller, tænker du måske på en e-bog-læser? F.eks. Kindle
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Medlem af Marans Club France, Marans Club Deutchland, DFfR, Faxe Fjerkræklub.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Heidi NJ

• Passiv bruger
  • Det er høns! De er ikke organiserede!
« Svar #31 Dato: 20 Januar , 2012, 18:56 »
Jeg lægger lydbøger både på min ipod og min htc telefon.
Med venlig hilsen Heidi

Susanne

• Gæst
« Svar #32 Dato: 20 Januar , 2012, 19:25 »
Jeg lægger lydbøger både på min ipod og min htc telefon.

Heidi hvordan lægger du en lydbog på din HTC? Jeg vil SÅ gerne kunne :D

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #33 Dato: 20 Januar , 2012, 19:39 »
Marianne@ hvorfor må man ikke køre bil med hovedtelefoner? Hvad så med mobiltelefoner med ørepropper? og ikke bluetooth?

Vil eksperimentere videre med ipoden - nu er det jo sådan en jeg har. Mp3 eren må jo så evt. komme til senere.

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #34 Dato: 20 Januar , 2012, 20:20 »
Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, Tine, men mener jeg har fået det at vide. Det skulle være ulovligt fordi man ikke kan høre f.eks. bilhorn og sirener.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Dværgmaran i gråstribet, store maran i sort/kobber og blå/kobber samt splash, nogle "maraucana", 2.2 påfugle. 5 dejlige siameserkatte (sommetider også nogle killinger), et ukendt antal bier samt Sigurd og Vitus - to frække whippets.
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Storm-Olsen

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 21 Januar , 2012, 15:23 »
Det giver da sådan set god mening - men døve kan jo godt få kørekort..
Ih, altså, der dukker hele tiden nye mysterier op!

Offline Marianne Vedel

• Hønemor
  • Administrator
  • metacamkills.com
    • maran.dk
« Svar #36 Dato: 22 Januar , 2012, 07:05 »
men døve kan jo godt få kørekort..
Ih, altså, der dukker hele tiden nye mysterier op!
Ja, jeg har selv tænkt tanken.
Venlig hilsen
Marianne
❁◕ ‿ ◕❁
Formand for Maranklub DK
www.maranklub.dk

Offline Heidi NJ

• Passiv bruger
« Svar #37 Dato: 22 Januar , 2012, 20:09 »
Man må gerne køre med propperne i ørerne, man må bare ikke skrue så højt op for lyden man ikke kan høre trafikken. Men det burde heller ikke være nødvendigt. ;D

@Susanne. Du skal downloade htc sync fra htc hjemmeside.

http://www.htc.com/dk/help/

Herefter skal du have lydbogen kopieret over til pcen. Som regel kan man bare markere alle filerne og flytte dem over til harddisken i en mappe. Herefter skal du åbne htc sync og overføre filerne hertil. Så tilslutter du telefonen med usb stikket til pcen og synkroniser telefonen med htc sync.

Hvilke knapper du lige konkret skal trykke på i htc sync i de forskellige step, kan jeg ikke huske i hovedet og sidder ikke lige ved den pc hvor jeg har programmet. Men skriv endelig igen evt i en pm hvis du ikke kan få det til at fungere.
Med venlig hilsen Heidi

Susanne

• Gæst
« Svar #38 Dato: 22 Januar , 2012, 20:15 »
Tusind tusind tak for brugbar instruktion, Heidi  /o

Jeg går og maler - lofter og vægge i vores stue, soveværelse og køkken. Der er lang vej igen  >:(.

Men nu vil jeg til at høre en rigtig god bog via ørepropperne til min telefon  *o

Spændt på at se, hvad "de" har at byde på  :D

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #39 Dato: 22 Januar , 2012, 22:41 »
Det er dog de vildeste ting i kan finde ud af, jeg er helt sat af, det er fint med en beskrivelse, men hvad så når man ikke kan forstå det der står... ;D
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #40 Dato: 22 Januar , 2012, 22:53 »
Har ikke helt lyst til at spørge på biblioteket. Der er jo ingen lystfølelse forbundet med at indrømme, at man er blevet så gråhåret, at man ikke forstår moderne teknologi. :o

Kommer lidt sent ind her, men har dog en trøstende kommentar.

Udviklingen går så stærkt, at det bestemt ikke er nogen skam for os, med et par år på bagen at spørge om hjælp til at forstå den nyeste teknologi. Hvis vi først begynder at skamme os over at spørge om hjælp, bliver vi for alvor hægtet af.

Husk.

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar.  ;)
Mvh
Erik Andersen

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #41 Dato: 22 Januar , 2012, 23:04 »
Nu har jeg ikke lige fået læst hele tråden, men du må ikke stå af nu Tine, for det er vigtigt at kunne mange af de ting, som kommer fremover, ellers er du lost! :) Jeg har lige lært min mor at lægge billeder fra hendes mobil over på hendes computer, så hun nu også kan bruge dette udover kameraet. Jeg er også ved at lære hende, hvordan hun selv opdaterer hundepensionens hjemmeside, så hun også selv kan finde ud af det. Hun er 44 og jeg sørger for selv at puffe hende og min far med frem når der kommer nye ting, som de bliver nød til at lære ;)
Lige måske det med musik er ikke så vigtigt, det er vigtigere at kunne gå i netbank, se alle sine personlige papirer online og kunne finde ud af at bruge de forskellige ting på kommuner, ministerier og styrelsers hjemmesider :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline todda

• Bruger
« Svar #42 Dato: 22 Januar , 2012, 23:19 »
Mikkel,du tilbydes hermed gratis sommerferie hos mig og manden, øh næsten gratis,noget computer undervisning ville være velkommen. :)
1.6 amrock,0.2 australorp,2.6 araucana   ,3.9 silker,1.1 chabo, 2,5 welsumer,4.12 færøske ænder,.

Offline Heidi NJ

• Passiv bruger
« Svar #43 Dato: 22 Januar , 2012, 23:29 »
Så spørger man igen Ina ;D

Det kan jo ind imellem være lidt svært hvor detaljeret man skal være i beskrivelsen. Man kan jo også få det beskrevet så detaljeret at man helt mister modet til at prøve fordi beskrivelsen bliver ALT for lang. Det kan til tider også være lettere at hjælpe når først de indledende steps er taget, som fx at downloade programmerne.

Men ellers så er google altså en god ven. Hvis man har et problem er der en god sandsynlighed for at andre også har haft det ;D
Med venlig hilsen Heidi

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #44 Dato: 22 Januar , 2012, 23:36 »
Jamen jeg går skam ikke af vejen for at spørge, men har ikke haft brug for det endnu, men da jeg har hørt mange lydbøger på kasette  <G så er jeg jo lidt bagud, og lige nu køre jeg ikke så langt så jeg har behov, men det er fedt at vide hvor man går hen og spørger.
For øvrigt har jeg kun min telefon, og en ipod til rådighed, så der mangler vist lidt gadgets.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn