det er mange herinde der har fulgt med på min interesse for Brakel...de er kønne, sjove og lægger store æg -65-70 g
Jeg forsøgte flere gange sidste år og komme i kontakt med nogen i Belgien der havde denne race. Men uden respons. Så blev min mand (der er hundedommer) inviteret til Belgien for at dømme hunde, og min hjerne blev varm

Jeg kontaktet en venninde i Belgien med Golden Retriever, hun tog kontakt med Brakel klubben for mig.

og WUPTI....
Jeg har reist fra Bruxcelles via Frankfurt til Billund med 50 æg, gull og sølv Brakel Stor fra Belgiens bedste linier,og 3 ulige linier.
jeg spurgte i info til Lufthansa og forklaret hvar jeg havde med, vedkommende i skranken lyttet interessert, det var første gang han have fået det spm, men så længe æggene var hele så kunde man jo ikke mixe med dem, så han ønsket mig god rejse, og håbet ikke at se mig igen som han sagde, ( da jeg ellers måtte tilbage og tjekke det ind)
Så folkens, jeg har Guld og sølv Brakel STOR i flere meget gode kobinationer, og også nogle få med guld/hvid tværstribet som Jeg håber at få brugt...
I tillægg har jeg kontakt til en der har LEMON...PUH, jeg er helt i ekstase, og håber nogen andre og kan være med at videre føre denne smukke, flotte og produktive race i fremtiden.
I December 2013 er der en STOR udstilling med Brakler i Belgien, måske vi kunde rejse flere sammen, Jeg har kontaker til overnatning!!!