Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: he he sjovt!!  (Læst 862 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline farm-svendsen

• Passiv bruger
he he sjovt!!
« Dato: 09 Januar , 2012, 09:07 »

Der var kommet en ny og yngre hane til hønsegården og den gamle hane sagde lige ud:
 - "Denne hønsegård er for lille til os begge! Lad os afgøre det ved et kapløb - den der hurtigst løber ti gange rundt om bondegården, har vundet!"

Den yngre hane var vild med ideen. Det er da ikke noget problem, at løbe hurtigere end det gamle skrog, tænkte den.

Løbet startede, og den gamle hane lagde ud med et fuldstændig vanvittigt tempo. Den yngre hane lagde sig i - baghjulet - for der var jo mange runder endnu!

Pludselig ved den tredje runde kom bondemanden løbende ud, tog resolut fat om halsen på den unge hane, og halshuggede den...
 - "Det var satans!", udbrød han, "Det her er den tredje homoseksuelle hane i denne måned...""
0,3 blandings høns
0,4 wyandotter gul/sortrandet
0,7 italiener
1,2 moskus ænder

bly viol

• Gæst
Sv: he he sjovt!!
« Svar #1 Dato: 09 Januar , 2012, 09:09 »
hmm hmm hmm

thorleif

• Gæst
« Svar #2 Dato: 09 Januar , 2012, 09:48 »
Nog een hoensevids:

Forleden dag koerte jeg nedover motorvejen, og jeg giorde 120-130, saa blev jeg forbiloebt af en hane med 3 ben. Jeg oegede farten for a foelge denne hane, da den tog af en udfart, fulgte den vejen etpar kilomedter i morderisk fart, pludselig tog den trebenede hane en gaardsvej til hoejre, loeb op til en bondegaard og forsvandt imellom nogle bygninger. Jeg parkerede bilen, og loeb efter den for at se, og sprang lige paa landemanden. "Hov-hov, hvorfor saa travelt"  spurgde han. "Jeg forfoelger en hane med tre ben", sagde jeg. "Ja", sagede landemanden. "Vi avler dem. Du forstaar, jeg kan godt lige et laar, min kone kan godt lige et laar, og vores soen ka' godt lige et laar, saa vi besluttede at avle een race med tre ben, saa vi alle kan faa et laar med vores Soendags-middag". "Smager de godt"? spurgte jeg. "Det ved jeg ikk' ", svarede landemanden. "Jeg har ikk' klaret at fange nogen"

Offline farm-svendsen

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 09 Januar , 2012, 10:05 »
 <H *f *g *o <L
0,3 blandings høns
0,4 wyandotter gul/sortrandet
0,7 italiener
1,2 moskus ænder

Offline connie1

• Bruger
« Svar #4 Dato: 14 Januar , 2012, 13:23 »
Ha ha ha ha

Offline Dyre-tossen

• Passiv bruger
  • Der er plads til alle og en hver
« Svar #5 Dato: 14 Januar , 2012, 14:50 »
 *g *g *g *g *g

Ja den var god  *f *f
Hilsen Ann
0.0.1 sussex (Varmefri)
0.0.4 Landhøns (Varmefri)
1.0 Hund som er en og hedder Laban
1. Akvarie fulde af selvskabs-fisk

ALLE KYLLINGER SÆLGES

Her har man fået 100 C. i hønsefeber og det kan ikke helbredes af nogen medicin i verden.