Jeg tænkte også på at bede ham om at lave en afføringsprøve men tænkte så at det jo er weekend så kan nok først få svar en gang tirsdag eller onsdag, kyllingerne er allerede så afkræftet så så længe overlever de ikke alligevel, de er slagtekyllinger, rugemaskine kører allerede så hvad stopper mig i at putte lidt flere æg i og lave nogen nye slagtekyllinger.....
Her hjemme er dyrerne delt op i slagtedyr's producerende dyr og slagtedyr...der er forskel på om det er de voksne høns eller kaniner som producere mine slagtekyllinger eller slagtekaniner eller om det er slagtekyllingerne eller slagtekaninerne der er syge, for mister jeg de voksne kan jeg trods alt ikke lave nye til slagt.......lyder det helt forfærdeligt eller...jeg forøger bare at skildre hvordan jeg vejer de 2 ting op i mod hinanden.
Jeg ved godt det nok kommer som en overraskelse for nogen herinde at jeg trods mit store dyre-hjerte alligevel deler mine dyr op, men det gør jeg altå. Mine kæledyr får en længere snor eller større chance end mine slagtedyr. Havde det været serama'erne havde det muligvis været noget andet da jeg ved hvor svært det er at lave levedygtige serama-kyllinger og de skal trods alt ikke "bare" spises.
PS. Nu må i ikke rive hovedet af mig for at have været ærlig, vel