Jeg må indrømme at som ny her, bliver jeg provokeret at Lenes indlæg.
Det udlægges som køber af ikke udstillings høns er skurkene, men det jo jer der sætter prisen, hvis de er mere værd jeres fjerkræ så tag dog mere ?
Og hvis jeg skulle købe en race men ikke ville bruge den til udstilling syntes jeg ikke det er frækt at sige, at jeg ikke behøver de bedste eksemplarer i flokken, lidt ala 2 sortering.
Og bliver du sur / fornærmet over det, dit problem du burde nok ikke slå dig på handlen så.
Jeg driver selv bilhandel / Dæk salg, her vil alle have det billigere, nok også nogle af jer kunne finde på at prutte om prisen uden at tænke på mine omkostninger ?
Jeg har da også kunder der kommer og spørger på dæk, de fortæller at deres behov ikke er så stort da de kun kører 3-5 tusind km pr år. Skulle jeg blive sur over at de fortæller mig det = de vil ikke købe mine dyre continental dæk men kun nogle billige fra kina.
Nej drop det der race snopperi, hvis jeres blå eller grønne høne er mere værd end 150kr så sælg den for det og ikke lig skylden over på dem der faktisk henvender sig til jer for at købe noget.