@ Anita
Jeg beklager da, hvis du opfatter det sådan.
Det er bestemt ikke alle som mener de skal have dyrene til spotpris FORDI de ikke vil udstille- men når man gennem lang tid som hønseavler, så kan man "høre/forstå" at det desværre er mange som mener sådan, når de henvender sig. (og det er ikke møntet på dig)
Men ja så kan man måske godt få et "surt opstød", når man ramler ind i dem, som kun vil fortælle at de synes at det er for dyrt og at der er aaaalt for langt at køre.
Men der er også rigtig gode og søde købere, som vil give prisen og som ikke mindst holder deres aftaler.
Jeg får rigtigt mange henvendelser om Jersey Kæmper og i 2011, har jeg desværre ikke haft så meget tillæg, endvidere har jeg også kommet sent igang med dem og er faktisk først nu begyndt at sortere i dem. Desuden får jeg ca. 50-60 % hanekyllinger ud af alle de kyllinger jeg laver, så jeg synes det er "sjovere" at sælge hønerne med en hane end uden.
Hvis jeg afviser nogen som vil købe, så er det hverken personligt ment, for jeg kender ikke jer ..... men udelukkende pga. det jeg lige har skrevet.
Men jeg kan desværre ikke sælge noget, hvis jeg ikke har noget at sælge.
Men det skrevne ord kan nemt misforstås.
Desuden skal man da heller ikke opgive så nemt, for hvis man skulle det, så havde jeg ihvertfald ikke haft høns i mange år nu.