Jeg har de sidste par dage lavet en store omrokkering i mit drivhus/hønsehus. Jeg var heldig at finde 2 store Ara-bure med store døre og højt til loftet. Disse har jeg nu fået sat ind.
Men da jeg stadig manglede et bur til den sidste stamme måtte jeg gå i tænkeboks og løsningen blev 2 store kaninbure sat sammen ved siden af hinanden hvilket betyder indbygget siddepind

Det er i øjeblikket frizzlerne som går i kaninburerne, men da de er solgt videre har jeg et sted at have lidt større kyllinger, når den tid kommer.
Jeg fik også lavet en varmelampe mere så jeg nu snart har varme hos dem alle sammen.
Jeg har endnu ikke fundet de helt rigtige kæppe til siddepinde så lige pt. må de nøjes med at sidde på toppen af "redekassen" hvilket de også gør med glæde.
Jeg mistede desværre en enkelt hane forleden. Tror ikke han helt kunne klare omrokkeringen for han holdt simpelthen bare op med at spise og virkede meget deprimeret. Jeg tjekkede han i hoved og r.. men kunne ikke se noget som skulle antyde sygdom. Der er ingen andre som er syge eller viser tegn på at skrante.