Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: spørgeskema vedr. erhvervsretning  (Læst 912 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rixen

• Passiv bruger
spørgeskema vedr. erhvervsretning
« Dato: 18 December , 2011, 10:07 »
Jeg har engang prøvet at udfylde et langt spørgeskema der  kunne guide en hen på hvilke erhvervsmuligheder der passer til den person/interesser man er..tilsidst kommer søgningen hen med nogle forskellige job/erhvervs forslag der passer til den en..

Nu kan jeg så bare ikke huske hvad den test hedder..er der mon nogle der kender den?
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Soffy65

• Passiv bruger
Sv: spørgeskema vedr. erhvervsretning
« Svar #1 Dato: 18 December , 2011, 10:57 »
Jeg har prøvet noget engang der hedder Sporet. Kan det være det du tænker på? det er nok det mest seriøse af dem jeg har prøvet. ;)
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Rixen

• Passiv bruger
« Svar #2 Dato: 18 December , 2011, 11:40 »
Ja..tror helt sikkert det er den model jeg efterlyser..tusind tak for svaret :)
Mvh. Rikke

3.6 Guld/sortbåndet Brahma, 1.9 Gul Orpington, 3,7 blå/splash/sort Orpington, 1.4 Hvid/sort(blå)Columbia Brahma, 1.4 lys sussex, 1.4 Grågæs m. toulouser, 2.4 Rouenænder.

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #3 Dato: 18 December , 2011, 17:56 »
Hm, den har jeg prøvet at finde (kunne godt tænke mig at kigge på det), men Sporet kan jeg ikke finde. Kan I hjælpe?
Mvh Marianne

Offline Rixen

• Passiv bruger
« Svar #4 Dato: 18 December , 2011, 23:16 »
Nej jeg kan heller ikke finde den  ???
Mvh. Rikke

Susanne

• Gæst
« Svar #5 Dato: 18 December , 2011, 23:25 »
Jobzonen har en ret omfattende persontypetest, der skulle kunne hjælpe en med at pejle hen mod det rette job.

Det kunne være den:

http://www.jobzonen.dk/jobsoeger/arbejdslivet/persontypetest?gclid=CIWOgcPUjK0CFSEhtAodAlFenQ

Offline pilegaarden

• Passiv bruger
  • Erik
« Svar #6 Dato: 18 December , 2011, 23:38 »
Pas lidt på med at lade Jer sætte 'i bås'.

Kig på de enkelte jobopslag, og vurder om det er noget I kunne tænke Jer at arbejde med for en del af 'resten af Jeres liv'. Hvis det lyder spændende/interressant, så søg på jobbet. Det er muligt at I ikke har alle kompetencer på nuværende tidspunkt, men mange af dem kan erhverves gennem kurser. Nogle kurser skal måske erhverves før fastansættelse, andre kan måske erhverves sideløbende med ansættelsesforholdet.

Det væsentlige er, at hvis I synes et job lyder spændende og I oprigtigt mener I kan møde de krav der er til den ønskede medarbejder, så er der ikke nogen grund til ikke at forsøge. Udfaldet kan blive positivt eller negativt, men ved ikke at prøve kan udfaldet kun blive negativt.
Mvh
Erik Andersen

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #7 Dato: 18 December , 2011, 23:57 »
Kan være det er noget man skal købe det der sporet??  ???

Erik det er ellers meget sjovt at prøve den der test. Man får nogle ting op som man aldrig har så meget som overvejet, men når man så tænker over det indeholder det alligevel noget af det man kunne tænke sig at arbejde med.

Det hjalp ikke mig så meget for ligemeget hvor langt jeg gik i testen havde jeg ca 30 forskellige jobforslag. :) Jeg er bare alsidig.  ;D

Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Rudy

• Bruger
« Svar #8 Dato: 26 December , 2011, 16:35 »
Kunne evt. prøve   www.mitjobkompas.dk    som er en god øjenåbner mht. ens gode og dårlige sider.

Offline kristiank

• Bruger
« Svar #9 Dato: 26 December , 2011, 17:01 »
hmm så skal jeg altså være pædegog ,  :o :o stakkels unger /1 /1