Johanne det kan du roligt gøre...

Jeg er nu igang med min nr. 2 og 3 genbrugshund og jeg skal næppe have nogen hvalp igen

min 1. genbrugshund var en GD, faktisk moderen til min hanhund. Hun er uden samligning den bedste hund jeg har ever haft. men hun kommer også fra en godt sted, en lille kennel med max 4 voksne hunde og de har alle på skift været inde i huset (på skift fordi vise tæver bare ikke kan være sammen i samme rum) de er trænet med rolig og fast hånd og noget så afbalancerede.
Det er herre vigtigt at man er god til at læse både ejere og hund når man modtager en genbrugshund, mange gange kan man se de "skjulte" fejl bedre på ejeren end på hunden
Jeg har aldrig overtaget en internatshund så det ved jeg ikke noget om, det er som om mine hunde selv finder mig

(bl.a. takket være fjerkræforum som min lille labrador er frugten af

)
MEd hensyn til de kommende GD ejere så er de også altid velkommen til at kontakte mig du må meget gerne give dem min mailadresse som er wandamadsen@gmail.com

Og med hensyn til skøde/selskabshund så har du ret Erik, men det er som om DKK ikke har en gruppe der hedder skødehunde

faktisk er en GD at samligne med alle de små smartpåklædte taskehunde, den eneste forskel er at man ikke kan få smykker og tøj til en GD... det eneste smarte man kan få til en GD er en Landrover eller lign :/

OG som Erik siger så er det ikke sikkert hvalpen får så meget ud af hundetræningen, min hanhund fik f.eks det meste af timen til at gå med at hoppe lodret op og ned i luften badoing badoing af bare glæde, men så måtte vi jo bare træne videre hjemme i rolige omgivelser

Min hund hed Kalle og blev meget hurtigt til Kalle Klassens Klovn

men han havde det sjovt og det var super sundt for ham.