Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Smiler. Når hanen galer kl 04.00 om morgenen  (Læst 1285 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Tskoglund

• Bruger
Sv: Smiler. Når hanen galer kl 04.00 om morgenen
« Svar #15 Dato: 17 December , 2011, 01:03 »
Puha ja det med hanerne er altså et problem /d

Vi fik endelig taget os sammen herhjemme og fik slagtet to haner :'(

Jeg har stegt den ene,men ingen var sultne den dag.Den næste hane  må vist camoufleres lidt bedre ;)

Tine
Hønseløs,men skruk
0,1 hund
3,3 katte
0,1 barn
1,0 Bjørn(mand)

Offline Metmus

• Passiv bruger
« Svar #16 Dato: 17 December , 2011, 08:48 »
Du Lokker  ;) Men jeg må besinde mig. Vi har eller dvs min mand har lige hugget hovedet af vores hane, så ingen galen i nat og i morgen.... det blir underligt, gad vide hvordan alle damerne tager det, nu hvor han ikke er der til at tyranisere. Vedmodigt og nødvendigt. Men jeg fik ham i en flok da han var 1 dag gammel, uha, jeg lærer det aldrig.

ARHG!.. Nu skal jeg vidst ikke prale for meget!! Hanen har holdt mig vågen fra tidligt i morges.. Det tæppe, som normalt hænger ned over deres vindue var fløjet op, så han havde en meget stor og skarp gadelygte lige i hovedet...no wonder, at han har galet siden tidligt i morges..gab gab.. Nå, men normalt er han nem at nare  ;)
Mette

4 store wyandotter, 2 dværghøns, 1 grønlægger(der ikke lægger æg, øv!), 2 blandingshøns efter rød amerikaner. 1,2 brogede moskusænder og 1 ælling

Offline Julie R

• Passiv bruger
« Svar #17 Dato: 17 December , 2011, 12:12 »
Det sælger ikke Mettemus ;D

Dejligt at høre jeg ikke er alene om at være en "kylling"  <L

Har stadig 3 høner liggende i fryseren, min mand slagtede i foråret.... de bliver nok aldrig spist.. kan slet ikke forene mig med det, det var mine første høner.

Skal til at koge vand så jeg kan få plukket hanen...... jeg skal squ klare det <W
Mvh. Julie

En del forskellige høns og nogle hunde.

0.1.    Dejlig datter
1.0.    Dejlig søn
1.0.    Vidunderlig mand