Tak alle sammen, det er godt at have vennerne her, der forstår sorgen og smerten.
I nat var jeg oppe kl 2.45 og ude i nattøj, frakke og træsko, jeg havde skrækkelige billeder på nethinden, og var overbevist om at jeg havde glemt at lukke - det havde jeg (selvfølgelig) ikke

Lige nu sidder jeg og prøver at tage mig sammen til at gå der over og lukke dem ud, der er stadig mange fjer i huset, dem skal jeg have fjernet i dag, det er tanken om alle de fjer, der gør det svært. Jeg tør heller ikke lukke dem for tidligt ud, for hvornår lusker bæstet mon rundt?
Jeg ved jo ikke, om der "kun" har været en ræv, men det er mit indtryk de færdes alene og ikke i flok. Jeg kan ikke tro, det har været et andet rovdyr, når alle mine høns er fuldstændig væk bortset fra en masse fjer.
Vi har jo også set ræv i haven nogle gange ganske tidligt om morgenen, og også haft en enkelt gang, hvor formodentlig en ræv har forsøgt at grave sig ind i hønsegården om natten.
Så jeg har hele tiden vidst, at der er ræve her, men jeg har jo også altid været meget omhyggelig med at sørge for, at der var lukket.