Tak for trøst, jeg er stadig rigtig ked af det. Første gang jeg mistede høns, var det helt sikkert to-benede, andet er ganske enkelt umuligt. Her anden gang er jeg ret sikker på ræv.
Søren er rigtig ked af det, han fortæller, han var ovre for at lukke, fik kalkunen Bella gennet ind, lukkede for de to rum, tjekkede i næste rum, hvor han løftede de tre små MEDK op til deres mor på pinden, så at der var en del æg, som han lige samlede sammen, og han mener, at putning af de små samt indsamling af æg har afledt ham, så han ikke lige fik lukket de sidste to rum.
Synet i morges var to rum fuldstændigt dækkede af fjer på gulvet, stedvise mindre "plamager" af fjer rundt omkring på græsplænen, tilsyneladende ingen rester af dyr.
Det skal siges at jeg ALTID, ALTID, tjekker mine høns om aftenen, jeg er utrolig omhyggelig med dem. Når Thomas (eller andre) er hønsesitter, ringer jeg altid hjem ved godt og vel lukketid og spørger om der er lukket, og om han har talt hønsene, jeg er faktisk lidt til grin i familien pga. min optræden som hønemor. Og jeg spurgte faktisk Søren flere gange, om han var helt sikker på, at der var lukket, og jeg stolede altså på ham.
Willy, som jo også opdrætter kobbermaran i dværg var så sød, at give mig to høner med hjem, da vi pakkede vores dyr her efter LU, det er jeg meget taknemmelig for.
Jeg må indrømme jeg har fældet en del tårer i dag, men jeg kan ikke bruge dem til så meget, så jeg må op på hesten igen. Mit opdræt er trods alt ikke sat helt tilbage til "square one", og jeg skal nok komme videre.
Susanne har lovet mig nogle nye MEDK, så dem kan jeg glæde mig over senere.
Jeg har ikke skældt Søren ud, han har det slemt nok.