Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: LU 2011 hvem udstiller  (Læst 2906 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
Sv: LU 2011 hvem udstiller
« Svar #15 Dato: 20 Oktober , 2011, 19:36 »
Åh, jeg ved ikke om jeg skal tilmelde nogen. Jeg skal i hvert fald udstille på Langeland i november og i Nyborg i januar, så jeg ved ikke om det bliver for meget med LU også. Og så har datteren fødselsdag om lørdagen (ikke godt planlagt der for en 9-10 år siden, vel  ;D )

Men jeg håber at kigge forbi under alle omstændigheder, dog nok desværre ikke lørdag (med mindre datteren kan overbevises om at det vil være verdens bedste fødselsdagsgave at komme op og se Yazmins fine høns...  ;) )
Mvh Marianne

Offline Wanda

• Passiv bruger
  • Forkælede høns lægger bedre æg :)
« Svar #16 Dato: 20 Oktober , 2011, 19:39 »
Åh, jeg ved ikke om jeg skal tilmelde nogen. Jeg skal i hvert fald udstille på Langeland i november og i Nyborg i januar, så jeg ved ikke om det bliver for meget med LU også. Og så har datteren fødselsdag om lørdagen (ikke godt planlagt der for en 9-10 år siden, vel  ;D )

Men jeg håber at kigge forbi under alle omstændigheder, dog nok desværre ikke lørdag (med mindre datteren kan overbevises om at det vil være verdens bedste fødselsdagsgave at komme op og se Yazmins fine høns...  ;) )

Du kommer vel også til Assens d. 4 nov?????? vi er blevet lokket helt over til Fyensand, så forventer da I kommer ;)
Yazmins høns er der også søndag, og det er Yazmin også ;) tror ikke hun kommer lørdag. Så du aflevere da bare de små fredag og holder fødselsdag lørdag og så henter du dem igen søndag.... hvor svært kan det være? ;)
Wanda
1.2 Blåguldbåndet brahma
0.5 blandings trunter.

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #17 Dato: 20 Oktober , 2011, 19:48 »
Landsudstillingen 2011 i herning første weekend i december tilbagevendende begivenhed' /o

Ups anden weekend, naturligvis tak Mikkel  /o
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Lene Lestat

• Bruger
  • Bevar mangfoldigheden - vælg racefjerkræ
    • www.lestat.dk
« Svar #18 Dato: 20 Oktober , 2011, 21:02 »
Sumatra - sorte og Jersey Kæmper sorte og blå randtegnet.
Mvh Lene
Seriøst opdræt af:
Sumatra, Paduaner, maran, brakel og Engelske Araucana.
Ejer af 0,2 katte Billie og Pusle + 8 ferskvands akvarier og 1 saltvands med diverse fisk, planter og koraller.
Medl.af : DFfR: www.racefjerkrae.dk , www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk og www.frit-fjerkrae.dk, og Lolland Falster Akvarium klub

Offline Patricia

• Passiv bruger
  • Mit første Klubmesterskab
« Svar #19 Dato: 20 Oktober , 2011, 21:53 »
Har ikke tilmeldt endnu, men regner med orange/sort båndet dværg wyandotter, Guldhalset hollandske dværg, og lys dværg sussex, tror ikke de store kommer til Herning i år. men har ikke besluttet mig endnu.
Hønsehilsner
Patricia

4,5 stor lys Sussex, 2,10 lys dv. Sussex, 2,10 gul dv. Sussex, 7 grå Landgæs, 2 Svanegæs 1,0 Dansk/svensk gårdhund, 0,1 Jack Russell terrier
www.racefjerkrae.dk
www.naestved-fjerkraeklub.dk
www.sussex.dk
www.Sydvestsjaellands-fjerkraeklub.dk

Maiken Brændmose Jensen

• Gæst
« Svar #20 Dato: 20 Oktober , 2011, 22:03 »
Jeg kommer med følgende dværg silkehøns

blå 2,3
blå med skæg 2,2
sort 3,5
sort med skæg. 1,3
« Senest Redigeret: 26 Oktober , 2011, 12:53 Fra Maiken »

Offline Anja Østedgaard

• Passiv bruger
« Svar #21 Dato: 20 Oktober , 2011, 22:40 »
Jeg fik mine første høns i maj i år. Ku helt vildt godt tænke mig at komme til LU, bare for at se hvad andre har. Er der et program for hvad der sker, eller? Har nemlig ikke været med før, så ved ikke lii hvad det går ud på, udover at udstille self.  :P
Anja Østedgaard

Offline Tommy Andersen

• silkehønseopdrætter
  • Global Moderator
    • www.123hjemmeside.dk/Silkehons
« Svar #22 Dato: 20 Oktober , 2011, 23:00 »
Hej

Jeg har ledt på http://racefjerkrae.dk/ men de har ikke fået lavet noget omkring LU endnu.

Der må være flere der skal udstille, der var vist flere sidste år.

@ Marianne  Du klarede dig godt sidste år, så hvorfor ikke igen i år.

Tommy

Offline Erling Rønnest

• Passiv bruger
    • Vendsyssel fjerkræklub
« Svar #23 Dato: 21 Oktober , 2011, 05:40 »
Jeg fik mine første høns i maj i år. Ku helt vildt godt tænke mig at komme til LU, bare for at se hvad andre har. Er der et program for hvad der sker, eller? Har nemlig ikke været med før, så ved ikke lii hvad det går ud på, udover at udstille self.  :P

Der blir skam lavet bustur der ned igen i år lørdag den 10/12 med opsamling i frederikshavn-hjørring-brønderslev-nørresundby.... Der er du meget velkommen til at kontakte mig ang. tur og tilmeldning...

Mvh.
Erling Rønnest
Vendsyssel Fjerkræklub
De bedste fjerkræhilsner
Erling Rønnest

Opdrætter af:
Orloff (Stor)
Orloff (Dværg)
Mod. Eng. kamphøns
Medlem af:
http://racefjerkrae.dk/
www.vendsysselfjerkraeklub.dk
www.kamphons.dk

Offline Søs, Tisted

• Passiv bruger
  • Søs, Tisted
    • Tisted
« Svar #24 Dato: 21 Oktober , 2011, 08:46 »
Selv om ræven næsten ryddede næsten alt her i foråret og mit fjerkræ derfor ikke er helt så gamle, som jeg kunne have ønsket, så håber jeg følgende bliver store nok.

Nu kommer de i hvert fald med, så må vi se.
 ::)
1.2 Stor kochin - gul
1.2 Stor sussex - hvid/sort columbia
1.1 Stor silke - gul
Søs, Tisted, 9510 Arden

Stor hvid/sort brahma, stor gul silke, stor lys sussex,  1,1 moskus ænder, 1,2 cocker spaniel, 1,2 maine coon, skotsk højlandskvæg, diverse alle mulige andre dyr

Offline Marianne M.

• Passiv bruger
« Svar #25 Dato: 21 Oktober , 2011, 10:29 »
Du kommer vel også til Assens d. 4 nov?????? vi er blevet lokket helt over til Fyensand, så forventer da I kommer ;)
Yazmins høns er der også søndag, og det er Yazmin også ;) tror ikke hun kommer lørdag. Så du aflevere da bare de små fredag og holder fødselsdag lørdag og så henter du dem igen søndag.... hvor svært kan det være? ;)

Jeg regner da med at komme ned og kigge i Assens. Men udstiller ikke, da hønsene (eller rettere hanerne) ikke kan være helt klar. Er det Bjørn der har lokket Jer 'udenlands'?  :D

Lørdag og søndag - snakker du nu LU eller Assens??
Mvh Marianne

GKV

• Gæst
« Svar #26 Dato: 21 Oktober , 2011, 11:57 »
Jeg skal udstille perlegrå Engelsk Araucana. Havde planlagt også at komme med tværstribede perlegrå, men må erkende at jeg ikke har færdigudviklede haner nok. Sådan er det bare når hovedparten af kyllingerne bliver til høner ;D ;D.

Havde ellers glædet mig til at vise dem frem., nu bliver det nok slet ikke til noget, tre år mere med et hav af haner er lige i overkanten ;D ;D

VH Gunni.

Offline Silver

• Passiv bruger
« Svar #27 Dato: 21 Oktober , 2011, 16:24 »
Rønnest

Kan du ikke også lige arrangere en bustur fra Kbh-området, med opsamling i Taastrup?  /o ;D Hehe.....
Hilsen Malene

0,1 New Hampshire
0,1 Wyandotter
0,2 hvid/blå columbia Brahma
0,2 sorte Australorps
0,1 Lys Sussex

Offline todda

• Bruger
« Svar #28 Dato: 21 Oktober , 2011, 17:08 »
ja,fra Tåstrup,det ville være en god ide. :D
1.6 amrock,0.2 australorp,2.6 araucana   ,3.9 silker,1.1 chabo, 2,5 welsumer,4.12 færøske ænder,.

Offline EMO

• Passiv bruger
« Svar #29 Dato: 22 Oktober , 2011, 08:29 »
Jeg tror desværre ikke, jeg har kyllinger nok til at kunne udstille på LU i år. Den 12.-13. november skal jeg have 2,2 sølvvagtelfarvede Antwerpener Skæghøns til Slagelse.
Jeg synes, det er spændende at skulle udstille som "nybegynder". Jeg vil tro, at det er næsten 10 år siden, jeg udstillede sidst. Da havde jeg til gengæld haft udstillingshøns i mere end 25 år.  :)

Jeg ved endnu ikke, om jeg har mulighed for at besøge LU; men der burde vel være mulighed for at fylde nogle biler her fra Sjælland og så tage en éndagsudflugt derover?

Venlig hilsen

Erik