Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns america.png

Nyeste

Forfatter Emne: Fotosession tilbydes  (Læst 1608 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Randi Krak

• Passiv bruger
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
Sv: Fotosession tilbydes
« Svar #15 Dato: 16 Oktober , 2011, 19:50 »
Så har jeg været hos Tanja og få fotograferet mine to krudttønder og bulderbasser af drenge ;o)
Godt du er tålmodig, Tanja  /o

Glæder mig til at se billederne  :)
En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #16 Dato: 16 Oktober , 2011, 20:30 »
har du prøvet at være i studie Tanja?  Jeg har 3 gange været med proff model, det er altså fedt, masser af leg med lys og flash.. :) kan varmt anbefales, mon ikke der er nogen der arrangere det på phosee? det gjorde vi (min eks og jeg) dengang man var på fotokritik... en masse fotografer mødtes i vores lille biks og et par stykker havde modeller med, det var vildt sjovt... også for en total amatør som jeg... fik lavet de feeeeedeste billeder... hmmmm gad vide hvor jeg har lagt dem?
Nej, endnu ikke, men vil gerne. Det er rigtig spændende!
Så har jeg været hos Tanja og få fotograferet mine to krudttønder og bulderbasser af drenge ;o)
Godt du er tålmodig, Tanja  /o

Glæder mig til at se billederne  :)
Selv tak Randi, det var herligt med et besøg af dig og dine "krudttønder". Jeg skød 180 billeder af dine drenge, og tror jeg kan bruge 20 af dem *f  ;D, resten gik der lidt for meget "appelsiiiiiiiiiin" i :D. Jeg vender tilbage i løbet af ugen.
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Tanja Pedersen

• Global Moderator
  • Æg fra racehøns blev lovlige at sælge
    • Æg fra racehøns skal være lovlige at sælge
« Svar #17 Dato: 17 Oktober , 2011, 17:54 »
Så er bogen fyldt op med børneportrætter. Hvis der er nogle voksne/teenagere der har lyst til at blive fotograferet er I velkomne :).

Randi: Uh, dine krudtugler har ikke gjort det nemt for en uerfaren fotograf :D. Her er to af billederne. Da billederne er meget store (hvis I skal bruge dem til udprint er jeg nødt til at lave dem ret store) må du gerne sende mig et usb stik, eller smide et af hvis du kommer i nærheden.
« Senest Redigeret: 17 Oktober , 2011, 17:59 Fra Tanja Pedersen »
Venlig hilsen Tanja
"My desire to be myself is greater than my need to fit in"

Offline Helle K.

• Administrator
« Svar #18 Dato: 17 Oktober , 2011, 18:34 »
Det er i hvert fald nogle utrolig flotte billeder Tanja /o

..og nogle utrolig kønne unger Randi *p

Med venlig hilsen
Helle Kjelst

Faverolles, araucana, sussex, Isa ialt 1.14

Offline Mikkel Schmidt

• Passiv bruger
« Svar #19 Dato: 17 Oktober , 2011, 18:52 »
Rigtig gode billeder Tanja ;) Jeg ville da gerne sidde model, men der er jo liiiiiige lidt langt for det, ellers havde jeg da med glæde gjort det :)
Hilsen Mikkel
2.4 sølvhalset landhøns.
0.7 blandede høns af mange forskellige racer.

Offline Randi Krak

• Passiv bruger
  • Nu også med en datter på matriklen :-)
« Svar #20 Dato: 17 Oktober , 2011, 19:31 »
Så er bogen fyldt op med børneportrætter. Hvis der er nogle voksne/teenagere der har lyst til at blive fotograferet er I velkomne :).

Randi: Uh, dine krudtugler har ikke gjort det nemt for en uerfaren fotograf :D. Her er to af billederne. Da billederne er meget store (hvis I skal bruge dem til udprint er jeg nødt til at lave dem ret store) må du gerne sende mig et usb stik, eller smide et af hvis du kommer i nærheden.

Hej Tanja, det er da super gode billeder (trods modellerne  :D)
Jeg sender fluks en usb afsted - jeg kan næsten ikke vente med at se de andre billeder  /o

Jeg skal nok sidde model hvis det er - men kan du gøre noget ved dobbelthagen  :D
Om et par måneder har jeg jo også bebse, hvis du stadig vil øve dig til den tid  :)

Det er i hvert fald nogle utrolig flotte billeder Tanja /o

..og nogle utrolig kønne unger Randi *p

Takker  :)
En stamme hver af følgende; Orpington i blå og sort, Dværg Wyandot i sølv/sort båndet, Amrocks, krøllede chabos i gul m/ sort hale.
Til slagt: Maran, Brahma, Maran/orp kylling