Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Transport af voksne gæs  (Læst 3267 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marie_Bonde

• Passiv bruger
Transport af voksne gæs
« Dato: 09 Oktober , 2011, 15:35 »
Hej gåsefolk  ;D

Hvordan transportere I voksne gæs over længere afstande??

I flyttekasser eller... ???
Men venlig hilsen

Marie Bonde-Pedersen

0,2 gul orpington ; 1.2 agerhønefarvet orpington; 0.1 gul/sortsømmet orpington; 0,1 blå orpington, 0,1 tværstribet orpington; 0,2 legbar orpington; 0,2 trefarvet orpington; 0,1 grå land gås; 0,1 grå gås (toulouser/landgås) 1.1 nymfeparakit; 1.0 norsk skovkat, 0.1 huskat, 0.1 Samojedespids; 1.0 Flemming

Offline ina.....

• Bruger
  • Konen med de ternede sutsko
Sv: Transport af voksne gæs
« Svar #1 Dato: 09 Oktober , 2011, 17:04 »
flyttekasser er i orden, men der skal lægges en plastikpose i bunden, og spåner og halm ovenpå,  ellers er bunden væk inden du når frem,,,,, alt efter hvad du mener er lange afstande.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

bly viol

• Gæst
« Svar #2 Dato: 10 Oktober , 2011, 12:03 »
jeg har altid mine dyr i bure . har en del marsvine bure . dem med plastbakker . det er nemt . de får det ik for varmt og hvis de skal a med noget bliver det i bakken . er det gæs jeg kører med er de i hundebure . også har jeg altid en presenning i bunden a bilen . de kan svine godt til sådan nogle gæs

karina dj

• Gæst
« Svar #3 Dato: 10 Oktober , 2011, 12:19 »
Jeg har osse brugt presenning i bunden af bilen, og så har jeg faktisk hver gang lige trukket en sort sportstrømpe over hovedet på dem. Så var der ro på og ingen stress over alt det der sker rundt om dem  ;)

bly viol

• Gæst
« Svar #4 Dato: 10 Oktober , 2011, 12:21 »
ok det har jeg aldrig hørt om hehe . men hvis det virker . så var det måske værd at prøve

karina dj

• Gæst
« Svar #5 Dato: 10 Oktober , 2011, 12:25 »
Jeg har heller ikke hørt om den, så den er vist rimelig hjemmespundet  :D Men det gælder jo om at skåne dyrene...