Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Computer data??  (Læst 1797 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
Sv: Computer data??
« Svar #30 Dato: 21 ſeptember , 2011, 11:15 »
Frontpage er nem at bruge, men laver en meget tung hjemmeside.
Stones webwriter er bedre og næsten lige så nem at bruge og så er det ganske gratis.  ;D
http://www.stoneware.dk/webwriter/download.htm
Ellers lav en side i 123-hjemmesider (eller hvad de nu hedder) synes at det er nogle rigtig gode hjemmesider jeg har set der er lavet deri. Har dog ikke prøvet at bruge det selv.  ;)

Jeg synes at det er forkert at sige, at frontpage laver en meget tung hjemmeside.
I den sidste ende er det et spørgsmål om hvor meget man bruger af frontpages komponenter, selve hjemmesideopbygningen er ikke tung.

Der findes uhyggeligt mange scripts i både Java og i PHP, som man meget nemt kan integrere i hjemmesiden, og disse er oftest ikke nær så tunge at arbejde med.

Men der findes da også andre programmer, der kan håndtere hjemmesider, og alt efter hvor meget man vil betale for programmet. Stones har jo den fordel, at den er gratis.
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
« Svar #31 Dato: 21 ſeptember , 2011, 11:22 »
Jeg har vært tilfreds med Frontpage, men er da også åpen for å bruke andre program, så kom med forslag ;)
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Soffy65

• Passiv bruger
« Svar #32 Dato: 21 ſeptember , 2011, 11:35 »
Jeg synes at det er forkert at sige, at frontpage laver en meget tung hjemmeside.
I den sidste ende er det et spørgsmål om hvor meget man bruger af frontpages komponenter, selve hjemmesideopbygningen er ikke tung.

Der findes uhyggeligt mange scripts i både Java og i PHP, som man meget nemt kan integrere i hjemmesiden, og disse er oftest ikke nær så tunge at arbejde med.

Men der findes da også andre programmer, der kan håndtere hjemmesider, og alt efter hvor meget man vil betale for programmet. Stones har jo den fordel, at den er gratis.

Okay jeg må indrømme det er et par dage siden jeg har brugt Frontpage  (klik klik)  ;D
Da smed den en hel del unødige koder ind så den blev temmelig tung.

Stones er nem at bruge også, men skal man have en masse "fancy" funktioner (f.eks. salg) på siden skal man nok bruge et mere avanceret program eller vide lidt om programmering?
Ved ikke hvor meget man kan sætte ind på 123-hjemmesider?
Mvh Lene

1,2 dværg wyandotter, 1,3 New Hampshire, 0,2 Jersey kæmper, 0,6 eks-burhøns,
2,3,13 islandske landnamshøns, + 25 blandede kyllinger, 2 løbeænder , 3 Japanske Vagtler
Andet: 2 hunde, 5 katte, 2 dværggeder, 1,1 Belgisk Kæmpe

Offline Loppe

• Passiv bruger
  • Opdrætter Retrievere www.waterloodogs.dk
« Svar #33 Dato: 21 ſeptember , 2011, 14:55 »
Hvem nethandel er at anbefale?
Mvh Yngvild 

1.3 Gul Plymouth Rock
1.3 Maracuaner
0.1 Blå Australorps
0.2 Sort Australorps
0.2.Sølvhalset Maran
1.3 Lys Sussex
1.1 Hvid gås
div høner
1.3 and

Verdens dejligste Mand og to deiligste piger

Offline Børge Bech Jensen

• Chicken rules
  • Bruger
  • Opdrætter af Norske Skovkatte
    • ShaggyTail's Norske Skovkatte
« Svar #34 Dato: 26 ſeptember , 2011, 11:09 »
Loppe, jeg ved ikke lige hvem du skal købe hos, men her på denne side kan du altid, når du har fundet ud af, hvad du skal have, checke priserne af, så du kan se om du bliver taget ved næsen.

EDB priser - Software
Med venlig hilsen
Børge Bech Jensen
ShaggyTail

1.5 Brahmaer, 0,3 Australorps, 4.9 Norske skovkatte + Rie, som er faldet for dem alle.