Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Vil I se hvad jeg har brugt de sidste mange aftener på?  (Læst 3565 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Joankinu

• Passiv bruger
Sv: Vil I se hvad jeg har brugt de sidste mange aftener på?
« Svar #30 Dato: 21 ſeptember , 2011, 08:46 »
 <I <I <I <I <I  <M <M <M <M

Jeg må sige at hjemmesiden er professionelt stillet op og nem at finde rundt på - jeg håber at du snart har hytten fyldt med unger der skal passes og ventelister langt ud over det sædvænlige *p

Havde jeg planer om at skulle have unger ville det blive et tilbud som dit der ville komme i betragtning når/hvis man ikke selv kunne have børnene hjemme (skal jo have penge hjem på en eller anden måde - her ved at arbejde med to jobs på næsten alle tider af døgnet  /o )

Så bare klø på  /o
mvh. Joan
opdrætter af: Gråstribede Danske Landhøns og R.I.R

ejer af 1,2 dejlige katte.

lokalklubbens hjemmeside: www.sydhavsoernes-fjerkrae-klub.dk
Specialklubbens hjemmeside: www.danskelandhoens.dk

Offline Jette Jensen

• Passiv bruger
  • Grib dagen, timen, minuttet
« Svar #31 Dato: 21 ſeptember , 2011, 13:16 »
Tillykke med din beslutning!  /o Det er så skønt med ildsjæle og som privat dagplejer kan man nok bestemme lidt mere. Og du har så mange tilbud, jeg har stor respekt for dit engagement.

Din side er også flot. Lige en lille ting: forældreudtalelserne er ikke så læsbare, når de står i sådan en lille spalte; måske er det kun hos mig, den ser sådan ud.
Med venlig hilsen
Jette Jensen

0,0,0, men stadig med en drøm om sussex høner!

Offline Christina

• Passiv bruger
  • Alle burde have en 2-årig...
« Svar #32 Dato: 22 ſeptember , 2011, 20:08 »
<I <I <I <I <I  <M <M <M <M

Jeg må sige at hjemmesiden er professionelt stillet op og nem at finde rundt på - jeg håber at du snart har hytten fyldt med unger der skal passes og ventelister langt ud over det sædvænlige *p

Havde jeg planer om at skulle have unger ville det blive et tilbud som dit der ville komme i betragtning når/hvis man ikke selv kunne have børnene hjemme (skal jo have penge hjem på en eller anden måde - her ved at arbejde med to jobs på næsten alle tider af døgnet  /o )

Så bare klø på  /o

Tusind tak, Joan, det sætter jeg STOR stor pris på, at du skriver! *l

Tillykke med din beslutning!  /o Det er så skønt med ildsjæle og som privat dagplejer kan man nok bestemme lidt mere. Og du har så mange tilbud, jeg har stor respekt for dit engagement.

Din side er også flot. Lige en lille ting: forældreudtalelserne er ikke så læsbare, når de står i sådan en lille spalte; måske er det kun hos mig, den ser sådan ud.

Tak, skal du ha', søde Jette *l Det er så sødt af dig, at skrive! *l

Mht. forældreudtalelserne, så er der en fejl på siden, som jeg ikke kan spotte, men min mand kigger på det i dag eller i morgen, har han lovet :) Super, du skriver det! /o

Offline Marianne (Fimpe)

• Passiv bruger
  • Hørby, 9300
« Svar #33 Dato: 22 ſeptember , 2011, 20:14 »

Hvad i laver i løbet af dagen, hvad får de at spise osv. Sådan nogle rigtig hønemor ting  ;)

Har dog tænkt lidt mere over det. Måske lyder du næsten (bliv ikke fornærmet) for "hellig" Det hele lyder meget meget pænt og økologisk. Jeg savner måske lidt mere snot og jord. Forstå mig ret, det kan måske virke lidt afskrækkende at du er total overskudsagtig og laver pålæg, bager brød osv.
Du må endelig ikke tage det nært, synes dit sted lyder skønt  /o

Jeg bliver slet ikke fornærmet! *l Men...altså...der ER snot og jord, tro mig! :D Og jeg laver rigtig rigtig meget mad selv, fordi jeg kan lide det og fordi jeg går meget op i hvad vi putter i munden :) Og det at være dagplejer, ER altså bare blevet en livsstil for mig :D Har du nogle gode idéer til hvordan jeg kan få det til at virke mindre "helligt" (;D), men stadig skrive de ting, som er mig? *l

Måske netop skrive at du elsker at lave mad, derfor er det en vigtig del af det at være dagplejemor for dig.
Måske også tilføje lidt om udelivet med dyr, jord og snot.
Jeg er vild med dit projekt, jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet !
Røde dv. silker
Perlegrå dv. silker
Sort dv. silker
Gul dv. silker
Stor lys sussex
Boergeder, KID TIL SALG
Schæferhund
Handymand og 2 dejlige drenge
Formand i
www.silkehoenseklubben.dk
Medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk
www.racefjerkrae.dk

Offline ina.....

• Moderator
  • Konen med de ternede sutsko
« Svar #34 Dato: 22 ſeptember , 2011, 21:43 »
Janteloven ,,,
Man skal ikke sætte sit lys under osv.
Hvis det er sådan det er hos dig, så er det jo sådan det er, jeg synes din side er flot og faktuel, og de forældre der udtaler sig, bekræfter jo netop fakta, og kan du holde hvad du lover, så er det i orden at skrive det.
De der tvivler kan jo blive væk, der er jo ikke mange pladser at gøre godt med på sådan et dejæigt sted.
Venlig Hilsen INA

En flok gul orpington, og en flok blandinger og  2 gårdhunde og en ruhåret hønsehund og 2 heste 1 katte 1 mand og 2 børn

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #35 Dato: 23 ſeptember , 2011, 12:59 »

Hvad i laver i løbet af dagen, hvad får de at spise osv. Sådan nogle rigtig hønemor ting  ;)

Har dog tænkt lidt mere over det. Måske lyder du næsten (bliv ikke fornærmet) for "hellig" Det hele lyder meget meget pænt og økologisk. Jeg savner måske lidt mere snot og jord. Forstå mig ret, det kan måske virke lidt afskrækkende at du er total overskudsagtig og laver pålæg, bager brød osv.
Du må endelig ikke tage det nært, synes dit sted lyder skønt  /o

Jeg bliver slet ikke fornærmet! *l Men...altså...der ER snot og jord, tro mig! :D Og jeg laver rigtig rigtig meget mad selv, fordi jeg kan lide det og fordi jeg går meget op i hvad vi putter i munden :) Og det at være dagplejer, ER altså bare blevet en livsstil for mig :D Har du nogle gode idéer til hvordan jeg kan få det til at virke mindre "helligt" (;D), men stadig skrive de ting, som er mig? *l

Måske netop skrive at du elsker at lave mad, derfor er det en vigtig del af det at være dagplejemor for dig.
Måske også tilføje lidt om udelivet med dyr, jord og snot.
Jeg er vild med dit projekt, jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet !

Tak! *l Jeg må i tænkeboks, i forhold til evt. at tilføje noget mere :) Tak for dit indput /o

Janteloven ,,,
Man skal ikke sætte sit lys under osv.
Hvis det er sådan det er hos dig, så er det jo sådan det er, jeg synes din side er flot og faktuel, og de forældre der udtaler sig, bekræfter jo netop fakta, og kan du holde hvad du lover, så er det i orden at skrive det.
De der tvivler kan jo blive væk, der er jo ikke mange pladser at gøre godt med på sådan et dejæigt sted.

Tak for det, søde Ina! *l

Offline Marianne (Fimpe)

• Passiv bruger
  • Hørby, 9300
« Svar #36 Dato: 24 ſeptember , 2011, 14:18 »
Ina, det var hverken noget med jantelov eller misundelse. Blot mine tanker om den meget flotte hjemmeside. Jeg synes det er fedt og flot !
Røde dv. silker
Perlegrå dv. silker
Sort dv. silker
Gul dv. silker
Stor lys sussex
Boergeder, KID TIL SALG
Schæferhund
Handymand og 2 dejlige drenge
Formand i
www.silkehoenseklubben.dk
Medlem af
www.vendsysselfjerkraeklub.dk
www.racefjerkrae.dk

Offline Christina

• Passiv bruger
« Svar #37 Dato: 24 ſeptember , 2011, 14:52 »
Ina, det var hverken noget med jantelov eller misundelse. Blot mine tanker om den meget flotte hjemmeside. Jeg synes det er fedt og flot !

Og det var lige dine tanker, jeg var ude efter! /o

Og tak :)

Susanne

• Gæst
« Svar #38 Dato: 24 ſeptember , 2011, 15:51 »
Flot side, Christina  /o

Og godt, at du får nogle konstruktive input.

Jeg tror, der er stor efterspørgsel for dagplejemødre som dig. Som går op i et sundt barneliv på alle måder.

Jeg får snart et nyt lille barnebarn i København. Og jeg ved, at hun - når tid er - skal i en vuggestue inde midt i byen. Jeg ved, at personalet der også gør et ordentligt stykke arbejde, men der er altså ikke plads til hverken græs eller høns.

Der er heldigvis mange gode tilbud til små børn, og dit er helt sikkert i topklasse  :D

Offline Silver

• Passiv bruger
« Svar #39 Dato: 24 ſeptember , 2011, 17:04 »
Wauw, Christina - det er godt nok sejt gået  /o

Jeg er selv uddannet pædagog, og er i en integreret institution. Jeg har meget erfaring med børn i alderen 0 til 3 år.

Din hjemmeside er meget flot, det eneste jeg tænker på er faglighed. Det ville jeg, som forældre tænke over. Du skriver om div. kurser, og arbejdet som dagplejer i 3 år, men din anden baggrund kunne være en ide at tilføre.  /o

Ved ikke om der er tænkt over det, men hvad med tværfagligt samarbejde? - som kommunal dagplejer har man man jo samarbejdspartner. Så som talepædagog, fys, psykolog mm - har du det som privat dagplejer??

Jeg kender dig ikke særlig godt, udover her på forum, men WAUW igen. Det kræver en del NoXXer at starte op alene, uden kollegaer, samarbejdspartner - selvstændig i det hele taget  :)

Men hvor er det da fristende i disse tider med alle de spændende valg som børne/kulturforvaltinger tager...  /d hehe lige et øf fra mig  8)

*b til dig, for et fantastisk initiativ
Malene
Hilsen Malene

0,1 New Hampshire
0,1 Wyandotter
0,2 hvid/blå columbia Brahma
0,2 sorte Australorps
0,1 Lys Sussex