Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum Dansk Fjerkræ Forum
america.png Rosenbud.dk - Alt i tilbehør til høns

Nyeste

Forfatter Emne: Online Poultry shows (facebook).  (Læst 495 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thorleif

• Gæst
Online Poultry shows (facebook).
« Dato: 13 ſeptember , 2011, 09:11 »
Det foeste Online Poultry show var en stor success, 140 tilmeldte fjerkrae i forskellige klasser. Det var billeder ifra UK, Norge, Sverige, USA og Australien. Jeg tror ikke der var nogle Danske tilmeldt. Rosetter og andre  premier er undervejs. Du kan nu sende ind billeder til neste maaneds show, ingen vaccination, og uden fodring gaar godt. Klasser for alle, serioese avlere og hyggehoens. Dett er en flot maade at finde nye kontakter udenlands, da der er meget snak faa forumet.

Online Poultry Shows
Rules and how to enter
Rules and how to enter.   A paypal account is required for entry fee  (UK entrants can pay by postal order or cheque) These fees cover rosette costs, postage and paypal fees.   Overseas Entrants From the 1st of October overseas entrants will be invoiced for additional postage should they win any prizes (maximum amount £3 GBP around $4.50 depending on exhange rate)   1. Select your chosen photo's and send to k_yeates_30@hotmail.com - include your Paypal address & home address in the e mail....

thorleif

• Gæst
Sv: Online Poultry shows (facebook).
« Svar #1 Dato: 13 ſeptember , 2011, 12:39 »
Hvids i haver lyst a kigge, gaa paa Facebook, soeg efter "Online Poultry Shows". Om I vil blive "min facebook-ven", saa heder jeg Ashgrove Inn der. Jeg vandt TO rosetter paa det foerste "show", en af mine hoener blev 7.de i Klasse 1, Any big breed, soft feather, female. Hun fik ogsaa en roset som "Best Croad Langshan".